Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Det blir ett kjipt nytt år. Jeg er den i familien som tjener absolutt mest, og dermed mister så mye. Man får bare 64% av max 6g...jeg tjener langt mer enn 6g og da blir fallet høyt. Mannen tjener mindre enn 6g, så da blir det ikke så mye å leve av på nyåret. Mange tjener sikkert langt mindre enn oss og mener vi ikke har noe å sukke over, men utgiftene er jo lagt opp etter inntekt. Vi har høyt boliglån. Sukk, jaja, det blir vel jul okke som GOD JUL og GODT NYTT ÅR til alle!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Du får 62,4% i dagpenger om det er det du mener, ikke 64%. Jeg har ikke rett på dagpenger. Så her er ett studielån all inntekt. Jepp. Man overlever mye rart.
blittmamma07 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 mistet jobben min selv for noen uker siden. men det har aldri vært lettere å få ny jobb enn akkurat no så lykke til for oss begge to, men ny og spennende jobb i 2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå