Kvitrebekk Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Noen andre som har opplevd det? Høres nesten ut som "skvæle-lyder". Helt oppe under ribbeina. Høres nesten ut som fiselyder :-)
tudeluuu Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har også rare lyder i magen. høres ut som om det går hull på en luftboble eller noe sånnt.. kommer når det er masse bevegelser.. veldig rart.. tenker hver gang at NÅ gikk vannet, men neida.. alt som normalt. ingen vondter eller noe.. jaja..
ohayoo Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 yepp, samme her - ordentlig brumling - kanskje det er babyen som prumper??? ;o) det føles som om lyden kommer fra rumpeområdet til babyen i alle fall...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg og har rare lyser, som jeg over hodet ikke kan kontrollere. Når magen rumler kan man på en måte "stramme" den eller noe, så gir det seg, men disse lydene kommer helt av seg selv. Kom massevis da jeg var på middag hos mormoren til sambo..hehh..var litt kleint; etter et fagna måltid brummet magen like ille; som om jeg fortsatt var sulten. De er rare...men koselige
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har også sånne lyder. Legger mest merke til de om jeg bøyer meg ned, eller ligger og skal sove. Innbilte meg en stund at det var hull på livmoren oppe ved ribbeina, og at det var vann som piplet ut,...slo meg til ro med at det sikkert er normalt
Stob Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 hmmm, jeg har knekke lyder fra magen min. Akkuratt som når det knekker i leddene....huffameg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå