Gå til innhold

Rare lyder fra magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det? Høres nesten ut som "skvæle-lyder". Helt oppe under ribbeina. Høres nesten ut som fiselyder :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også rare lyder i magen. høres ut som om det går hull på en luftboble eller noe sånnt.. kommer når det er masse bevegelser.. veldig rart.. tenker hver gang at NÅ gikk vannet, men neida.. alt som normalt. ingen vondter eller noe.. jaja..

Skrevet

yepp, samme her - ordentlig brumling - kanskje det er babyen som prumper??? ;o) det føles som om lyden kommer fra rumpeområdet til babyen i alle fall...

Skrevet

Jeg og har rare lyser, som jeg over hodet ikke kan kontrollere. Når magen rumler kan man på en måte "stramme" den eller noe, så gir det seg, men disse lydene kommer helt av seg selv. Kom massevis da jeg var på middag hos mormoren til sambo..hehh..var litt kleint; etter et fagna måltid brummet magen like ille; som om jeg fortsatt var sulten. De er rare...men koselige :)

Skrevet

Jeg har også sånne lyder. Legger mest merke til de om jeg bøyer meg ned, eller ligger og skal sove. Innbilte meg en stund at det var hull på livmoren oppe ved ribbeina, og at det var vann som piplet ut,...slo meg til ro med at det sikkert er normalt :)

Skrevet

hmmm, jeg har knekke lyder fra magen min. Akkuratt som når det knekker i leddene....huffameg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...