Gå til innhold

Da jeg leverte i barnehagen i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ble ei lita jente levert av pappaen sin samtidig, og i dag var det nissefest, noe denne pappaen ikke hadde hørt noenting om! Gud så vondt jeg hadde av den pappaen, han var så lei seg, det megatriste ansiktet veit, var jo til å få tårer i øynene av. Jenta trøstet, det gjør ingenting pappa, jeg hadde glemt at det var nissefest jeg, jeg kan jo være blånisse, sier hun der hun står i sin blåe genser. Pappan måtte unskylde seg igjen og igjen, gi klem til jenta og unnskylde igjen, pappa visste ikke at det skulle være nissefest.

Men alt order seg, barnehagen hadde nisselue hun kunne låne, og det finnes heldigvis blånisser også ;-)

Ikke alltid lett å være den pappaen som sjelden er i barnehagen, og må stole på at mamma husker å gi alle sånne beskjeder...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, nå fikk jeg tårer i øynene :( Huff, stakkars pappa! Ser for meg at han var noget fortvila da ja... :(

Skrevet

Det hørtes ut som om den jenta hadde en fin pappa som både brydde seg om henne og ble lei seg da han skjønte at han hadde glemt noe. Godt at det ble nisselue på henne :-)

Skrevet

Mulig jeg er en hardskåret person.. Men ser ikke helt alvoret her jeg da. Leit var det. Men no big deal.

Skrevet

Det var jo litt leit. Men fint at hun hadde en pappa som brydde seg virkelig om henne. I lillegutt sin bhg skal de ha nissefest i morgen, og pappan skal levere, men han vet om det heldigvis, det har jeg sagt til ham flere ganger

Skrevet

fikk også tårer i øynene nå. Jamen er de omsorgsfulle disse små. Bra det finnest blånisser ja

Skrevet

Huff, ja jeg vet hvordan det føles. Forrige uke hadde de nissefest i bhg. Samboern hadde hentet sønnen vår og hadde da fått beskjed om det. Men hadde jeg fått den beskjeden før jeg leverte ham i bhg? Neida. Jeg var lei meg fordi sønnen min ikke hadde røde klær og nisselue, men samtidig var jeg utrolig sinna på samboern som ikke sa fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...