STORMCIRCLE Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg ser det er mange som har mye kunnskap her inne. Kanskje dere vet noe om dette? Jeg har brukt p-piller siden jeg var 16. Er nå 24. Gikk noen år på p-sprøyte, og byttet tilbake til p-piller for 2 år siden. Da begynte vi å prate om å starte familie. Hadde hørt at p-sprøyte kunne gjøre at det tok lengre tid å bli gravid. Sluttet på pillen i desember i fjor, og ble gravid med en gang. Ble kjempedårlig, merket det i fra dag 1,og mistet i 4. uke. Vi ville da vente en stund, så jeg begynte på pillen igjen. Slurvet med pillen i november og tenkte jeg skulle hoppe over et brett, og ble gravid igjen. Jeg mistet i uke 4 denne gangen også. Vet at jeg har rotet litt med pillene,men jeg begynner jo å bli litt begymret over om vi kan bli gravide. Det er svært slitsomt å bli gravid og miste i og med at jeg merker graviditeten med en gang og blir veldig dårlig. Vi liksom legge godt til rette for neste graviditet. Hva kan jeg gjøre? Noen i samme situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå