Gå til innhold

Herregud,er det mulig!! Noen som slår dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ei uke har vi klart å svi av 12500kr!!!!! Og nesten alle julegavene var kjøpt før vi fikk lønn,men hadde noen igjen da,så har vel kjøpt gaver for ett par tusen da...Men har kjøpt inn middagsmat for hele jula da + nyttårsaften,men mangler alt annet,melk,pålegg,frukt osv,så da går det vel en tusenlapp der og...

Er så fort gjort å handle litt her og litt der når en har penger,har kjøpt noe til ungene selv om de trenger jo ikke det før jul egentlig...

Men gubben har vært hos tannlegen og det var 700 bare for å gape..og bensin koster jo litt,men allikevel...tenk hvor mye penger vi hadde hatt hvis vi ikke hadde unnå oss masse småtteri før jul....Men må jo passe på når en har litt ekstra og da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja vi tok en svipptur fra lørenskog til Arenndal på tirsdag for å svi av 15500.- på en "julegave" til samboeren.

Men pengene bare flyr ut av vinduet.

Skrevet

Såpass går det ofte på en uke her i huset.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hæ???? sikker på du leste riktig, oktaviastar? ;)

Skrevet

Ja, skal ikke mye ekstra til ei uke hos oss før vi er over den summen faktisk.

Skrevet

Vel, i går morges hadde jeg 25 000 kr på brukskontoen, og da vi la oss i går kveld hadde jeg 7 500 kr igjen:(

Var noen regninger og slikt da, men flere tusen til julegaver også gitt...

Kjenner jeg er glad for at vi skal feire jul hos foreldrene våre (noen dager hos hver). Bruker knapt en krone på julemat vi:)

Selvfølgelig betaler vi noen småting når vi bor her, men det er bare så vidt vi får lov. Tror noen synes det er godt å ha barn og barnebarn hjemme;)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Slår nok ikke den nei...!

Vi feirer jul hos svigers fra lille julaften-2 juledag, så vi blir foret med mat der vi:-)

Handle inn noe ekstra mat til nyttårshelgen blir vel og gjøre 3 juledag...blir fort en 1500kr da..men mat er dyrt!!!!

Skrevet

Det blir 50.000 i mnd det... Da må jeg bare spørre, hva bruker dere penger på egentlig??? syyykt mye penger ass... mer enn hva jeg og sambo har til lønn tilsammen det...

Skrevet

Den var til oktaviastar:)

Skrevet

med tanke på at oktaviastar har 8 barn, så forundrer det meg ikke... Er nok ikke billig å handle inn mat til 10 personer nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...