Gå til innhold

Nei nå har du blitt feit gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Er ikke det kjedelig å være så feit nå når det er jul og vi andre skal spise masse???"

Hva syns dere om den kommentaren da jenter? Fikk den av en kollega i dag.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du spise masse???

Jeg kan vedde på at jeg kan spise alle under bordet...Matlysten er på topp og det er masse plass til ribba;=)

Folk sier mye rart asså...Det er bare og lukke ørene;=)

Kos deg i jula gurimalla:=)

Skrevet

Skulle svart tilbake :

Åååå synes du det, ja i like måte...

Sa du noe til hu? folk kan være så tankeløse, ingen sier jo sånt til ikke-gravide, hvorfor til gravide??

Jeg også skulle til besøk til tanta mi, første hu sa i døra. Så svær du har blitt...............eh hva sier man ??

Skrevet

Ehh..... Jaha.. Og hva mente h*n med den kommentaren da?

Skrevet

ja og større blir jeg

det pleier jeg svare;=)

Skrevet

Jeg er førstemann i "gjengen" som får barn, og mine nye kallenavn er tjukka, feiten, bolla osv. Synes det er helt glimrende jeg, vil jo helst bli diger :-D

Skrevet

For en ekkel og frekk kommentar!!!

Hva svarte du kolegaen din da?

Sånne folk er det best å bare overse, det er jo tydelig at det er en liten mangel på sosial inteligens....

Skrevet

Synes den var litt drøy, hadde svart: Feit? Jeg er gravid, hva er din unnskyldning...:-)

Skrevet

Mari80: Skulle akkurat til å si det samme!

Feit? Jeg er gravid, hva er DIN unnskyldning?

Skrevet

Nei hva skal man si til sånt da? Jeg ble så paff at jeg ble ikke forbanna før etterpå.... Skulle vel egentlig bare begynt å grine. Vært arti å sett fjeset hennes da. Og det er vi kvinnfolk som er verst til å kommentere, det er hvertfall min erfaring. Det er veldig sjelden menn bryr seg om sånt.

Men hva er vitsen med å si sånt? Alle som har barn og i det fjerne husker det å være gravid vet jo at det er ikke noe gøy å legge på seg, selv om man er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...