GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 "Er ikke det kjedelig å være så feit nå når det er jul og vi andre skal spise masse???" Hva syns dere om den kommentaren da jenter? Fikk den av en kollega i dag.......
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Kan ikke du spise masse??? Jeg kan vedde på at jeg kan spise alle under bordet...Matlysten er på topp og det er masse plass til ribba;=) Folk sier mye rart asså...Det er bare og lukke ørene;=) Kos deg i jula gurimalla:=)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Skulle svart tilbake : Åååå synes du det, ja i like måte... Sa du noe til hu? folk kan være så tankeløse, ingen sier jo sånt til ikke-gravide, hvorfor til gravide?? Jeg også skulle til besøk til tanta mi, første hu sa i døra. Så svær du har blitt...............eh hva sier man ??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Ehh..... Jaha.. Og hva mente h*n med den kommentaren da?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 ja og større blir jeg det pleier jeg svare;=)
Hikken Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er førstemann i "gjengen" som får barn, og mine nye kallenavn er tjukka, feiten, bolla osv. Synes det er helt glimrende jeg, vil jo helst bli diger :-D
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 For en ekkel og frekk kommentar!!! Hva svarte du kolegaen din da? Sånne folk er det best å bare overse, det er jo tydelig at det er en liten mangel på sosial inteligens....
Michka Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Synes den var litt drøy, hadde svart: Feit? Jeg er gravid, hva er din unnskyldning...:-)
OhMyGod!!! Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Mari80: Skulle akkurat til å si det samme! Feit? Jeg er gravid, hva er DIN unnskyldning?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2007 Nei hva skal man si til sånt da? Jeg ble så paff at jeg ble ikke forbanna før etterpå.... Skulle vel egentlig bare begynt å grine. Vært arti å sett fjeset hennes da. Og det er vi kvinnfolk som er verst til å kommentere, det er hvertfall min erfaring. Det er veldig sjelden menn bryr seg om sånt. Men hva er vitsen med å si sånt? Alle som har barn og i det fjerne husker det å være gravid vet jo at det er ikke noe gøy å legge på seg, selv om man er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå