*betty*spaghetti* Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Ikke over alt litt neden fra og opp.... også kan man skimte streken bare den er skikkelig svak... Kan dette være feil?
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 mener du graviditetstesten?
*betty*spaghetti* Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Ja... er strek over alt sånn svak svak svak svak kan ikke se det så godt....
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 hadde sånn kjempekjempesvak strek da jeg testet meg... ble mamma i mai... men det går jo an å teste igjen etter en uke eller to for å sikre deg..
*betty*spaghetti* Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Det går jo an, går på minipilla og tar den til en viss tid i døgnet, har tydligvis ikke virket, for og si det sånn.... Nå er jula ødelagt! Gråter og gråter...
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 huff da.. får du klem av meg.. men ta testen igjen etter en uke for å være helt sikkert.. nå skal du ikke tenke på det.. og prøv å glemme dette her i en stund og nyt julestemming.. jeg bare fortalt det jeg har opplevd, kan det hende at du får ikke opplevd det samme.. vil du ikke ha barn antar jeg?
*betty*spaghetti* Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2007 Har så utrolig lyst på barn det er det verste....... Jeg veit egentlig at jeg er gravid, måtte bare få det konstantert... Pleier og få mensen på minuttet... Men tenkte kanskje det hadde noe med at jeg hadde sluttet og amme? Men tenker på alle gravid tegnene jeg har hatt de siste fjorten dagene.... Jeg har nettop mistet i agust... Og da kjente jeg alle gravid tegnene og jeg var helt sikker med en gang... Og første gangen visste jeg det da og... Men det er går jo litt på han og... er ikke sammen, enda.. Men men vi har jo vært "sammen siden juli"... Jaja det verste er vel og holde det hemmlig... for familien kan finne på og drepe meg for dette:S
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Hei! jeg vil bare si at jeg var i helt samme situasjonen. Var 19 år, i et helt nytt forhold, møtte sambo på jobb og svigerfar jobbet der også. hadde akkurat kommet ut av et annet forhold. så ble jeg gravid. Jeg var livredd for hvordan mamma og pappa skulle ta det, siden jeg var ung og forholdet var så nytt. Jeg bare gråt og gråt og gråt... Men da jeg endelig sa det gikk det kjempefint, og de var kjempeglade alle sammen! Sambo var også litt skeptisk i begynnelsen, men når det gikk opp for han at han skulle bli pappa var alt bare bra. Nå har vi en jente på 3 måneder som forgudes av både mamma, pappa og besteforeldre=)
*betty*spaghetti* Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2007 Men det er annerledes her, har fått et barn og det ble de utrolig glade for... Nå skal jeg ha et til.... hgmmm hører bare sånn Kristine hva med skolen bla bla bla....
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 j blir kanskje anderledes siden du har fra før... Men det ordner seg=) Skole kan du jo fortsette med. Kanskje barnefar kan ta mer av permisjon? uansett er det fullt mulig å studere med barn=) og du er voksen, det er ditt valg=)
LastebilsjåførKona Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 ønsker deg lykke til.. og håper at det skal ordne seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå