Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg og barnefar har vanlig samværsavtalee.En ettermiddag i uken og annenhver helg.Og annenhver jul og påske.Jeg skal ha denne julen.Så nå er han så forbannet siden han ikke får ha henne 2 timer julaften og ellers di dagene som passer HAN.Han har ALDRI hjulpet meg når jeg har spurt,så hvorfor skal jeg være snill?Så nå har han innkallt til meklingsmøte.Kan jeg vente meg noe liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror ikke du skal ha noe å være redd for. For nå er det slik at han hadde henne ifjor på julaften, og i år er det din tur. Sånn er det bare, og dette må han bare godta. Siden det er din tur til å ha henne denne jula, så er det du som bestemmer her om han får de to timene med henne eller ikke. Dra på meklingen og la dem få høre hvor urettferdig han har vært. At han aldri har stilt opp for deg når du trenger det, men bare når han trenger det. La dem få høre det, og se hvor langt han kommer. idiotisk mannfolk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå