Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra februar trenger jeg barnehageplass til begge guttene mine, (vi flytter skjønner dere) ..Virker som om det er UMULIG å få plass i en bhg da..:(((

Da må jeg jo lete etter en dagmamma...Er ganske fortvilt, redd det kommer til å bli my dyrere, + at tilbudene ikke er de samme som i en bhg..Det er 4 og 2 år..Og er redd de kommer til å bli lei av hverandre om det er bare de to sammen, Vil jo finne en best mulig løsning for begge guttene mine...

HJELP, hva gjør jeg da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hjemme ett ekstra år fordi vi ikke fikk barnehageplass, går det an for deg da? Så kan du evt ta et dagbarn i tillegg?

Lykke til! :o)

Skrevet

Nei, det går ikke her..

Jeg er i full jobb, og nå som vi har kjøpt hus er vi VELDIG avhengig av pengene vi tjener...

Skrevet

Ta kontakt med barnehagekontoret i den kommunen dere skal flytte til og spør om det er ledige barnehageplasser. Jeg vet f.eks at det er ledig kapasitet der jeg bor, men det varierer jo veldig fra sted til sted, da. Ellers er vel løsningen dagmamma. Kjenner du noen der du skal flytte, kan du jo lufte for dem om det finnes noen dagmammaer de vet har godt omdømme eller du kan sette inn en annonse i lokalavisen og ha intervju av mulige kandidater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...