meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Følte meg så dum. Tror jeg må slutte med intervjuer nå He he. Vet at det er håpløst å få jobb uten intervjuer. Noen andre som føler seg veldig dumme under intervjuer?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 ja... men hvordan gikk det da? annet enn at du følte deg dum?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet ikke. Hvordan vet man det? Jeg svarte jo på alt de spurte om og sånn. Satt der inne en times tid. To damer som intervjuet, de bare satt der og nikka til det jeg sa. Og to menn som kikka på i tillegg:) Etter intevjuet sa hun ene som fulgte meg ut at hun "håpet de så meg igjen snart". Det er jo kanskje et godt tegn på at jeg gjorde et ok inntrykk?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 må jo være det ) krysser fingrene for deg!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 Takk:) Tar nok godt over en måned før jeg får vite noe da... De skulle ikke intervjue alle før jul. Ble en del rett etter jul også Hadde vært så bra med en slik jobb nå, midlertidig eller fast:)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 hva slags jobb er det snakk om da? Jeg skal på intervju i morra.. og neste torsdag! Spent! Føler meg helt utrolig teit på intervju.. man blir liksom så "liten"... =)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2007 Er en saksbehandlerstlling i det offentlige:) Heldig du er som har flere intervjuer. Kunne ønske jeg fikk flere so tok presset av de få Hva slags jobbe skal du intervjues for? Lykke til! Følte meg ganske liten når de var 4 stykker der også da... 4 er mange:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå