Gå til innhold

Faen! Det blir en dritt jul!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BLÆÆÆH!!!

Eldste har fått vannkopper, og har en liten på 1 mnd i tillegg som sikkert blir smittet også. BLÆÆÆH!!!!!!!!

Måtte bare rope litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom til oss på besøk. Jeg tar gjerne i mot vannkopper til snuppa.

Da slipper vi familiedrama på fjellet i jula.

Skrevet

den blir i allefall dritt hvist du sier det..

min lillegutt var ikke syk i det hele tatt når han hadde vannkopper og det er ikke sikkert den minste blir smittet... ikke ta sorgene på forskudd.. det løser så lite :)

GOD JUL!!!

Skrevet

Vannkopper er vel ikkje det verste. Mange ungar er heilt pigge, men klør sjølvsagt, og det går det an å få middel mot. Her var begge dårlege med feber ein dag og så oppegåande. Tenk om heile familien låg med oppkastsjuka!

Skrevet

Gå til legen å få et mildt antihistamin (allergimedisin) for barn, så slipper ungen(e) å klø og man unngår arrdannelse.

Skrevet

Går sikkert kjempefint..

3-åringen min fikk det midt i sommerferien, han klødde litt selvfølgelig, men ikke værre enn at hvitvasken tok det, hadde ikke en eneste våkenatt med han, og bare såvidt 38 i feber èn kveld.

Han smittet minste da, men det tok to uker før hun ble syk (da var hun 9 uker gammel). Hun fikk prikker på hele kroppen, til og med mellom øyevippene på øyet.. Men ingen feber, og hvitvasken hjalp godt, var litt grinete et par dager, men ikke værre enn at hun var blid når hun ble bært litt på og fikk sitte på fanget. Det hele gikk forbausende bra, eneste var jo at vi måtte sitte inne mens de andre var på stranda, på båttur, og på grillfest i hagen til naboen da....

Krysser fingerene for at ungene dine ikke blir sykere enn mine ble!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Snulla har fått vannkopper, og jeg antar at vesla blir smitta, men hittil ser det ikke ut til å bli noen drittjul for snulla selv om hun er litt syk!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...