Gjest irismor Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Kjøpte mine pakker med bleier til snuppa som vanlig. Men oppdaget at det var ny design og type. Minner meg litt om pampers. Har hele tiden vært veldig fornøyd med libero sine bleier. Men de nye synes jeg ikke noe særlig om. De holder ikke like godt på urinen om natta, de lekker. Snuppa og senga er klissvåte om morgenen. Er ikke så morsomt å vaske sengetøy. En annen ting er jo at det må være veldig ubehagelig for henne at det blir sånn. Nei jeg likte den "gamle" typen bedre. men jeg har kun prøvd de med teip ikke up&go.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Syns de var geniale jeg Men det er vel fortsatt rå og få tak i de gamle? For vi kjøpte ei pakke med disse nye for noen uker siden, men de har de ikke lenger...
Gjest irismor Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hamstrer gamle når jeg finner dem =) Men på kiwi her så er det kun de nye det går i. Er kun på natta vi har problemer, så det går i de nye på dagen og i barnehagen og de gamle om natta =)
Prish Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har bare prøvd de nye up&go bleiene til libero og er absolutt ikke førnøyd. Bleiene er alt for trange.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Vi har ikke hatt problemer med de nye bleiene. Syns de er godr, sitter mye bedre. Men hvis de lekker bør du kanskje gå opp en størrelse?
Gjest irismor Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Bruker 10-16 kg nå. hun veier kun 11.5 kg så en str større blir vel litt stort kanskje.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 ja d gjør nok det da. Vi har ikke prøvd den størrelsen enda da, er på størrelsen under (7-14?)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 irismor: vi har gått opp en str bare om natta. Mye større enn han e ri kg, men det funker:) Lekker ikke mer.
Gjest irismor Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Tusen takk for tipset meg & lille vampyr. Da tror jeg vi prøver det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå