Gå til innhold

2007


Loppelill

Anbefalte innlegg

Hva er det beste som har hendt i 2007?

 

Tror det beste her at vi har fått kjøpt oss en ordentlig hippt-å-være -fler-bil med stoooor bagasje plass. Turen til Bergen var også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du spurt meg i fjor så hadde jeg ikke vært i tvil...:)

 

Hmm... kommer ikke på en spesiell hendelse, men hver eneste dag er en lykke når jeg titter bort på lille klumpen min - som er blitt en stor og fin gutt:) Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har skjedd mye bra i 2007, vi solgte leilighet med stoooor fortjeneste og kjøpte hus med stoooor plass som nå er ferdig oppusset og julepyntet, jeg bestemte meg for å gå hjemme en stund til...

 

MEN DET BESTE ER NOK DET LILLE FRØET I MAGEN!!!! Har hatt noe stort å glede meg til over hvert år føler jeg, bryllup, graviditet, fødsel, graviditet, fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....Har vært et godt år, mange små storeting som har skjedd med Magnus. Mye kos med familie og venner.

 

Turen til Kroatia/Bosnia/Monetenegro var et stort høydepunkt. Men det aller beste var nok at min kjærekjære søster har flyttet til Bergen. Er utrolig deilig å bo så nærme hverandre igjen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm hvor lenge hadde du tenkt det skulle fortsette med graviditet, fødsel, graviditet, fødsel... :)

 

Så koselig at du vil fortsette hjemme en stund til da! Selv om du ikke er her inne så veldig mye legerer da.... Så du trives hjemme altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Vet ikke om jeg klarer å sette fingeren på noe spesielt men vil si at denne høsten stort sett har vært en harmonisk tid i heimen... ikke fult så mye jobb og masse tid med de søte små... Litt endringer har det jo vært også med tanke på bytte av jobb osv,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tar en liten pause etter denne graviditeten. hehe

 

Er svær allerede så jeg begynner å se for meg at det er tvillinger... hihi, neida er nok bare musklene som er litt slappe.

 

Jeg har da ingen planer om å rømme herfra fordi om jeg skal ha et 08 barn og jeg svinger stort sett innom her hver dag og det har jeg tenkt å fortsette med! ;) Blir ikke kvitt meg så lett, nei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel bli bryllup det da :o) Var den beste st.hans-feiringen jeg har hatt hvertfall. Årets ferie var bra("bare" en tur til sverige..), og julebord på kiel-fergen...hvor(mest sannsynlig) spiren ble unnfanget!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...