M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 testet i dag tidlig med billigtest. Kontrollstreken kom raskt. Rett etterpå dukket det opp en litt svakere strek i "kors" med kontrollstreken.... Denne varte i ca ti min, så forsvant den igjen... På disse testene skal det jo ikke komme et kryss, men to streker. Noen som har sett dette før og/eller vet hva det betyr?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg tok en QR test i dag tidelig...Kontrollstreken kom med en gang... men ikke hint til noe mer strek overhode... mmm kanskje en cb digital hadde vært noe??? maasse lykketil hvertfall!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Ja har en cb digital liggende, men venter til ikm 23. med å prøve den:-) ÅÅÅÅÅÅ jeg er bare så ALT for spent!!!!!!! Tusen takk for svar og lykke til isi:-)
Babyønske �� Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Den ekstra streken som kom på tvers er sikkert bare ekstra farge. Det har jeg opplevd flere ganger, men har til gode at den er positiv pga av det. Ble riktignok gravid en mnd, og fikk en veldig svaaak strek på testen, men var liksom ikke tvil om at det var en strek. Mistet noen dager senere så det var nok grunnen til at den var så svak. Så det må nok være en strek på riktig plass for at den er positiv, dessverre
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Ja jeg tenkte egentlig det:-) Men håper jo bare så inderlig;-) Tusen takk for svaret og lykke til "babyønske" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå