svansen Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 du har spådd meg angåede graviditet før, og skal ta test til julaften. så skal si fra hva resultat er. men jeg lurte på om du ville se på noe annet..hvordan vil det gå med meg og min samboer.. føler vi krangler mye for tiden...vil vi holde sammen? kommer vi til å gifte oss? jeg 120685, han 170584. tusen takk igjen
Mamalari Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 åhhh!! har du enda ikke fått mensen? spennende.. var det ikke du som skulle ha den for noen dager siden? har virkelig på følelsen at du vil få en positiv test på julaften. Jeg får opp at dere kommer til å legge det negative som har skjedd nå bak dere, Jeg får opp at det ikke er sånne store krangler, hvis du skjønner. Er mer sånne små som arbeidsoppgaver og sånn. Jeg føler at du føler at du må gjøre det meste selv. Men for å løse dette nytter det ikke bare å sitte der å vente på at ting ordner seg av seg selv, dere må selv gjøre noe. Sammen har dere mulighet til å lykkes med det dere bestemmer dere for. Får opp at dere kan stole på hverandre. Dere vil komme dere etter denne perioden, og få tilbake håpet. Så lenge dere er bestemt på å lykkes så vil dere klare det. Får ikke opp noe giftemål nå, men det betyr ikke at dere ikke vil bli gift. Ting forandrer seg med tiden, så det er mulig det vil komme senere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå