Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. desember 2007 #3 Skrevet 22. desember 2007 her er snuppa akkurat 9mnd og jeg ammer henne bittelitt om morgenen. Resten har hun kuttet ut på egenhånd, og det er nok ikke lenge før hun kutter ut morgenammingen også
mammasgo`jente Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har ei på 9 mnd som ikke er så glad i fast føde. På en god dag der hun spiser noe fast føde ammer jeg henne 4 ganger. Morgen ca 07, etter lunsj ca 11, i 16 tiden og før hun skal legge seg 19.30. Men så er det noen dager hun absolutt ikke vil ha fast føde og da kan jeg amme henne opptil 10 ganger
lifa og Eline Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Ved 9 mnd. alder. Hadde vi 4 fatse måltider emd fast føde. Amming etterhveret måltid + mellom måltidene. Ammet ca. 7-8 ganger om dagen. fikk mat med 2 timersmellomrom . Først nærmere 10 mnd. begynte vi å kunne ha 4 timer mellom måltidene. Har en jente gjennomsnitt lang og undr vekstkurven når det gjelder kg. så ingen stor unge til tross for mye mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå