Gå til innhold

Hva er den beste julekaken?


Frk. frustrert med alle de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer på kakemenn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

delfiakake :-)

 

kakemann har vi ikke her i huset en gang.

 

faren min stemmer på strull også kalt kromkaker

Skrevet

ja, krumkaker er kjempegodt!!!har vært med å laga det i dag, faktisk:)

Skrevet

Kakemenn er for meg førjulskaker...

De beste julekakaene er

Hjemmelagde pepperkaker

hjemmelagde havreflarn med sjokolade

delfiakake

krumkaker med multekrem (et must, ellers liker jeg de ikke)

 

Og ALT av julemarsipan, mmmmmm!!! :-D

Skrevet

kakemenn er vel den eneste kaken jeg ikke blir lei av, så det er nok der det ligger:)

Skrevet

Mamma pleier å lage en skikkelig god Tropisk Aroma, den må også med på kakelisten.

Skrevet

Hva er det?

Skrevet

havreflarn med skjokolade er dødsdigg.

 

men har bare smakt butikklagde.

 

har du en oppskrift som du vil dele`?

Skrevet

Dessverre, kremt, det er nok mamma som står for de...

Men jeg tror ikke det er noen heksekunst, så enhver oppskrift duger sikkert :-)

 

Tropisk aroma er en lys krydderkake med sjokoladeglasur. Vet ikke hva slags krydder det er, men den er veldig god.

Skrevet

Nam, hørtes kjempegod ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...