Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 følelsene mine til mannen min svinger så veldig. I det ene øyeblikket vil jeg være alene,i det neste vil jeg at vi skal være den kjænrefamilien vi er.. i går hadde vi sex,dårlig sådan.jeg ble nesten kvalm..liker ikke kroppen hans lenger.vil ikke kysse el ha sex. men vi er verdens beste venner. familielivet fungerer bra. vil ikke være skilsmissehjem:( stakkars ungene mine!og stakkars mannen min som elsker meg og gjør alt for meg. får ekstra dårlig samvittihet derfor. blir jeg skilt er jeg redd for å ikke finne noen så snill som han, vil ha et slikt forhold som nå igrunn,men savner sånn å føle meg tiltrekt av mannen min. jeg er jo ung,redd for å angre på at jeg blir,eller på at jeg drar..i dag har jeg det godt økonomisk,det kommer jeg ikke til å ha som alenemor. og det blir sikkert bekymringer rundt det. det slipper jeg nå som gift. jeg har en som støtter meg når jeg er syk og i alt jeg vil gjøre, det har jeg ikke som skilt.heller ikke til å hjelpe til med ungene. feire jul uten barna:(må være det værste. krangle om hvem som skal ha de til vanlig. ååååååå jeg trenger noen til å sortere tankene mine..
Mamsen86 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Men vil du leve hele livet ditt som ulykkelig da..? Ta en pause, prøv å finn tilbake til hverandre. Reis bort, finn på noe, gjør noe. Ikke bare len deg tilbake å se alt du har jobbet for rakne opp, hvis det ikke er det du vil innerst inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå