Gå til innhold

jeg får angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

følelsene mine til mannen min svinger så veldig. I det ene øyeblikket vil jeg være alene,i det neste vil jeg at vi skal være den kjænrefamilien vi er..

i går hadde vi sex,dårlig sådan.jeg ble nesten kvalm..liker ikke kroppen hans lenger.vil ikke kysse el ha sex. men vi er verdens beste venner. familielivet fungerer bra. vil ikke være skilsmissehjem:( stakkars ungene mine!og stakkars mannen min som elsker meg og gjør alt for meg. får ekstra dårlig samvittihet derfor.

blir jeg skilt er jeg redd for å ikke finne noen så snill som han, vil ha et slikt forhold som nå igrunn,men savner sånn å føle meg tiltrekt av mannen min. jeg er jo ung,redd for å angre på at jeg blir,eller på at jeg drar..i dag har jeg det godt økonomisk,det kommer jeg ikke til å ha som alenemor. og det blir sikkert bekymringer rundt det. det slipper jeg nå som gift. jeg har en som støtter meg når jeg er syk og i alt jeg vil gjøre, det har jeg ikke som skilt.heller ikke til å hjelpe til med ungene.

feire jul uten barna:(må være det værste. krangle om hvem som skal ha de til vanlig. ååååååå jeg trenger noen til å sortere tankene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vil du leve hele livet ditt som ulykkelig da..? Ta en pause, prøv å finn tilbake til hverandre. Reis bort, finn på noe, gjør noe. Ikke bare len deg tilbake å se alt du har jobbet for rakne opp, hvis det ikke er det du vil innerst inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...