Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Gutten min på 8,5mnd har stadig noe som ligner sukker i bleien. Jeg vet ikke hva det kommer av. En krem, såpe, olje eller bleien? Men brukte jo det samme på broren og han hadde ikke noe slikt. Det er vanskelig å tørke bort. Noen som vet hva det kommer av?
1+1=2+1+x Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 samme her ... men aner ikke hva det kommer av... lurer jeg også - men tror det kommer av bleien..?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Er det de myke "perlene" dere mener? I såfall er det de kapslene bleiene er bygd opp av. Væsken kapsler seg inn i de og blir til små kuler. Av og til kan de ligge igjen på huden, særlig hvis bleien er veldig full.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Ja, jeg ser det mye på morgenstellet. Takk for forklaringen. Man blir jo så bekymret over alt ukjent:) H.I.
lifa og Eline Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Eline hadde også det med Libero bleiene, skiftet merke til Pampers og dermed var det borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå