mamma2006og2007 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Vært på Makadi Bay, Blue Star Saraya??? Fantaserer om å reies på tur.. Lurer på om noen har erfaringer/meninger om dette stedet? Tenker på å reise i januar, 3 voksne og 2 barn (5 mnd og 22 mnd). Sol og sommer frister!!!!! klem
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Har hørt at man ikke bør gå ut av hotellområdet. Da jeg reiste selv hadde vi livvakter som bar våpen, men det var rett etter 11.september da.
Fru Lillamum Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har vært i egypt 3 ganger. sist gang var i fjor og da bodde vi på Makadi Palace. Ligger rett ved siden av Makadi bay hotel eller hva det heter. Var kjempefint der Kan anbefale det på det sterkeste. Mange forskjellige resturanter på område så man trenger ikke spise samme mat hver dag.. Kan også anbefale Grand Restort. Kjempefint hotell og barnevennlig store bassengområder. Ligger litt nærmere Hurghada enn Makadi. Da må man ta en buss i 30 min for å komme til Grand Resort så går man derfra. Eller tar en Jalla jalla taxi. hehe Artig sted. Man kan trygt på ut av hotell området. Står vakter ved inngangen til hotellene og bankene og slikt Har aldri følt meg utrygg der nede Hopp på en tur og kos deg masse *misunnelig*
mamma2006og2007 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 Takk for svar! Dytter denne opp igjen i tillfelle det er andre som har erfaringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå