mor.monsen Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg skal på 3D ultralyd på Majorstua i dag. Blir spennende å se om ungen har det bra og om vi må bytte navn fra Ingvild til Sigurd! Noen med erfaringer fra Majorstua klinikken?
camosilla Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Så spennende da Veronica! Du får legge inn en oppdatering her når du kommer hjem:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 jeg var på ultralyd i stavanger igår. Trengte ikke å bytte navn( hallelluia)! Men det var helt UMULIG å se babyen på 3D. Hun krøllet seg på en måte at legen prødve å snu henne rundt i 40min uten å klare det! Vi så bare at munnen åpnet seg hele veien for å svelge vann...æææsj ;-)...
mor.monsen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Det var helt tydelig ei jente i hvertfall. Som var vrang og hadde hendene foran ansiktet nesten hele tiden. Men noen fine bilder ble det. Har lagt to på profilen. Tror jeg er verdens stolteste i dag.. Hun er skikkelig søt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå