Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Han er rimelig grinete for tiden (en tann på vei?) og jeg hadde lovet å bake noen julekjeks så tenkte å gjøre et forsøk og se hvordan det gikk. Fikk målt opp sukker og margarin før lille begynte å småsutre og tenkte jeg likesågodt kunne sette meg på gulvet og røre det sammen, det tar jo litt tid tross alt, spesielt siden jeg hadde glemt å ta maragrinen ut av kjøleskapet i god tid... Jaja, jeg ned på gulvet med bollen og mini bort for å se på hva jeg hadde, kjempenyskjerrig. Han griper tak i kanten og kikker på og så plutselig, før jeg rekker å reagere får han heist seg opp, slengt andre hånden oppi og rett ned i blandingen. Så jeg slipper sleiven og skal sette ned bollen før det skjer noe mer, men da har han alt rukket å putte noen fingre i munnen (var ikke mye på dem da og hjelpe meg så kjapp disse små er, det tok sekunder) og så helt prepleks ut over smaken av sukker og smør. Gorde store øyne, så forskrekket på meg, så sprakk ansiktet opp i et svært glis før de tkom et langtrukkent "Mmmmmmmm". Kunne jo ikke annet enn å le da :-) Men jeg har lært og skal ikke lage kakedeig på gulvet meg med en nysgjerrig baby rundt meg, hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hehe, så skjønn Klart det var snadder med kakedeig! )
grå :) Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 hehe de er litt FOR raske av og til, men å la de smake tror jeg er ganske sunt. man gir dem jo ikke store bitene uansett og litt nye smaker er godt:)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Neida, små smaksprøver skader nok ikke, men jeg prøver å unngå det slik at han ikke vet at han går glipp av noe når han ser ossspise f.eks is, sjokolade osv, hehe... Mye vil ha mer vet du ;-)
Odine! Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Imponert over at du baker med våken baby. Håper kakene ble like gode som deigen!
Prish Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Herregud, jeg trodde først du mente at ungen spiste 6 mnd gammel kakedeig... Lurte på hva hvorfor du sparer kakedeigen så lenge. ho ho ho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå