Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 nå lurer jeg på om det er noen av dere damer som har ett skjult talent? hehe.. jeg har lært å spille saxofon i 5 år... andre?
*smula* Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg spiller piano, trompet og melodisk slagverk (pauker, xylofon, marimba, vibrafon, klokkespill og lignende)
murmelmamma Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 jeg spiller piaon, gitar, kornett, trombone og kirkeorgel....
grå :) Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 tja. jeg lærte en gnag å spille fiolin, men husker så og si null. kanskje like greit i grunnen. ellers har jeg holdt på med sang siden jeg var 5 ( både alene og i kor) og har hatt blokkfløyte som hovedinstrument både på videregående skole og på høyskole. har fått noe opplæring i piano også ellers er jeg en j*vel på slurva. men skal ikke påstå at jeg er noe spesielt flink på noe av det...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Spilte klarinett i 5 år. Ellers spiller jeg gitar (spilt i ca 6 år) og spiller litt piano. Var flink å synge før jeg begynte å røyke=P
piano♫ Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg spiller klarinett (i korps), kirkeorgel (vikarorganist), litt bass/gitar/slagverk (til bortlæringsbruk på musikkrommet), blokkfløyte ;-)... ...men det jeg kan best, er nok å spille på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå