Gå til innhold

JIPPI:=)Har vært på ultralyd nå......Andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altvar bra me babyen...:)

Ble satt tilbake fra 17 mai til 26 mai....blæh...noe jeg har vanskelig for å forstå lissom?!?Veil vel ganske nøyaktig når befruktningen skjedde;=)Hihhi;)

Ønsket å vite kjønn....jeg fikk bekrefta d jeg trodde...og d er ei jente;)

Var litt vanskelig å tyde jordmor...men når hun sier at det er ikke akkorat en gutt hun ser,men kan ikke si 100 % jente....Hmmmm...er det vanlig å si det når det ikke er helt sikkert gutt???hmmm...

Jeg reiser nå til London på rosa babyshopping jeg...må vel kjøpe noe blått i tilfelle...Noen andre som har fått sånn beskjed fra jordmor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg var på ul hos for nesten to uker siden sa at han i alle fall ikke så noe som stakk ut! Hehe...Så det tyder på at det er jente her i magen og, men jeg klarer ikke slå meg heelt til ro med det. Skal på ul i uke 32 også, så da får vi heldigvis en sjanse til til å se om det faktisk er ei jente!

Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe blått. Blir i så fall litt rosa, og heller noe nøytralt som begge kjønn kan bruke. Er ikke særlig glad i gult, men limegrønt er kjempefint, og kan fnt brukes både av gutt og jente :)

Ellers har vi ei tulle fra før av, så det er masse rosa tøy etter henne. Kjekt om vi får bruke det denne gangen også, for mye av tøyet hennes rakk vi nesten ikke bruke før hun vokste fra det! -Fikk jo så enorme mengder med klær i gaver.... :)

Skrevet

Jeg har vært på Ul i dag jeg også, men er kommet betraktelig kortere enn deg. :) 11+2 iflg UL. Fikk se en sprellende baby og alt var fint.

Måtte bare svare deg for jeg syns det var litt morsomt.... Min mor hadde termin 17. mai 1978, men jeg kom til den 26.mai. Kjempefin dato det også. :)

Lykke til og kos deg med shopping i London (misunnnneliiiiig..;)

Skrevet

Vet at de alltid er litt forsiktig når de ser jentebabyer (lettere å ta feil en med gutter)....

De sa det samme til meg, og jeg vet om mange andre som får høre: det er mest sannsynelig jente... osv....

Kos deg på rosa babyshopping du;-)

Kan jo kanskje være litt lurt å kjøpe noen klær i nøytrale farger bare i tillfelle?

Kos deg i london!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...