jente30L Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 mitt er definnitivt neon år siden... første og eneste gang jeg har prøvd noe form for narkotika,prøvde jeg amfetamin på lille julaften... jepp smart.. heldigvis lenge siden.. jeg og typen skulle teste ut hva detta var for noe,tok bittelitt,han merket ikke noe og ikke jeg heller først.... maaaange timer senere drar vi til foreldrene hans og leverer julegaver.. da vettu setter det pang inn hos meg... vet til dags dato ikke om de merka noe. da vi våkna dagen etter på juleaften bare grein jeg og hadde en gediogen nedtur og kom meg ikke til gavene eller ribba eller noe... usj..
Minnie Mom Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Har egentlig ingen dårlige juleminner, men den værste jula var vel da hele familien hadde influensa. Tror jeg var kanskje 10 år, husker at jeg lå i en stol og sov da de andre spiste middag og orket nesten ikke å åpne pakkene. Det var stusselig det.. (
isprinsessan Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Uff, mitt er kanskje ikke like dramatisk som ditt men.... Satt på verdens fineste strand på Cuba med min eks. Hadde krangla, som vanlig....han gikk seg en tur mens jeg satt igjen alene og gråt. Syntes så synd på meg selv....lå og så på skyene, den ene etter den andre lignet på en gris. Ribbe tenkte jeg!!! Huff, ikke var det noe god mat der heller. Spiste fondue på julaften....blääää... Ikke lenge etter turen ble det heldigvis slutt med den Psykopaten:-)
isprinsessan Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Glemte jo at når jeg var liten gledet jeg meg sånn til pakkene at jeg hadde mageknip og kastet opp hele dagen. Til slutt ble det sånn at jeg gruet meg til julaften for jeg visste jeg ble dårlig......hehhe...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Hmm vet ikke om det er noe ''grusomt'' juleminne.. Men omtrent hver jul da jeg var liten gruet jeg livet av meg til å åpne pakkene, fordi farfaren min ble sur og gretten hvis vi ikke åpnet gavene med en gang han ville vi skulle gjøre det. Han syntes også vi åpnet gavene for tregt, så han tok fra oss pakkene og rev av papiret foran øynene våre... Så og si hele julaften handlet om han og hans ønsker.. Han var det største barnet av oss alle, og furtet skikkelig om ikke han var midtpunktet. Kjenner jeg blir litt sint når jeg tenker tilbake på det... Menmen.. Nå har jeg mitt eget liv, og gleder meg til jul fordi nå er det barna som skal stå i fokus :)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Det må være den julaften jeg kastet opp. Var ikke gamle jenta, men husker det fortsatt. Mamma og Pappa lurte på om jeg hadde tatt vel mye av julestrømpa, men den hadde jeg ikke rukket å røre ennå en gang(ganske utrolig, for jeg er veeeeeeeeeldig glad i godis). Ble godis dagen etter da i alle fall.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Julen 05 feiret jeg med svigers på Lanzarote. Hotellet hadde ikke noe julepynt eller julemat.Jeg spiste pomfri på julaften!!! Etter dette fant vi ut at vi skulle drikke alle sammen.Jeg og en kusine til samboeren min stakk fra de andre og fant en bar nede ved promenaden. Dert fløyt det med gratis sprit og tequila til de to nordiske prinsessene...Og mere husker jeg ikke.... Noen timer senere ble jeg bært opp på hotellrommet av svigermor og samboer,spøy over fanget til svingermor...Huff Alt i alt det var en jævla misslykket tur som jeg var fyllesjuk resten av uka.......
lille_my:) Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 jeg var vel sju aar tenker jeg og gomla i meg clementiner konstant i flere timer foran tre noetter til askepott og hele den pakka... elsket clementiner over alt paa jord! satt med diare resten av dagen og kvelden... det var trist det, alle i familien synes det var komisk og lo av meg... hmmm... det var en trist julekveld det.... he he
sorlandet Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Det var da jeg var gravid med nr 1, og var ca. 6 mnd på vei. Hadde lagt på meg endel, og gikk med den eneste kjolen jeg hadde som magen passa inn i. Hadde nettopp vært og klippet meg, følte meg veldig fin etter forholdene. Da smeller den verste kommentarer ever fra min mormor på 80 - "Du likner jo på Erna Solborg." ikke så veldig gøy å høre når man er 25 år og har vært skikkelig deprimert hele høsten pga vekta som bare økte og økte... Det endte med at jeg låste meg inne på do i over en time, grein og grein, julemiddagen ble forsinket, jeg ville bare hjem og det var skikkelig dårlig stemning hele kvelden...
Micha.. Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 tror det var den julen jeg var 15 år.. Foreldrene mine hadde en veldig vanskelig periode i ekteskapet og min mor var sur på min far så hun hadde ikke kjøpt noe julegave til han, men han hadde kjøpt diamantøredobber til henne for han kjøper alltid dyre gaver når han hadde gjort noe dumt. fro å gjøre en lang
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Når jeg var liten og min onkel var nisse. Han var alltid så morsom, latet som han var full og kom ofte på kjelke eller traktor;-) Denne gangen skulle han late som om han skulle hoppe utfor verandaen, alle de andre barna lo, men jeg hylgrein! Var livreddd for at nissen skulle dø, jeg husker ennå den følelsen:D Utrolig hvor godt akkurat det sitter igjen!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har nok vært en del syk juleaftene i mitt liv da jeg var yngre, hadde astma som lita og var mye syk. Men verste er likevel jula 2000, jeg kjørte av med bil den 23 desember, bilen ble vrak men jeg kom uskada fra det, satt bare igjen med skrekken. Men vil si at juleaften var slitsom, hadde litt vondt etter ulykka men det gikk jo bra, orket heller ikke å åpne så masse pakker den dagen liksom
trollmamma Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Synst alle julene da eg var barn var pyton. Med en full pappa som latet som han ikke var full og skulle være morsom og showet. Skulle klemme når han fikk pakke av oss og sjanglet av sted, og stinket og var sentiental *blærk og grøss og gru.* Som regel sovnet han til slutt, husket at jeg pustet lettet ut da. Da senket liksom freden seg. For å sei det sånn så har me så godt som avholdsjul hjå oss, og mannen min har stor forståelse for det. Vil ikkje at mine barn skal vokse opp sånn.
mammaen til Luca Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 Min må være det ene året jeg hadde natevakt natta før, og fikk ikke sovet ut før jeg reiste hjem til mine foreldre for å spise middag. Sovnet på sofaen før middag, ble vekket til dekket bord, sovnet før pakkene, ble vekket da vi skulle begynne, gikk å la meg med en gang jeg var ferdig med pakkene mens resten av slekta fortsatte å drikke oppe i stua. Ble skikkelig fest rett og slett, og med det, kommer kranglinga. Dagen etterpå var jeg frisk og opplagt, mens resten av familien var reduserte. Og jeg skulle fortsette på uka mi med nattevakt... Dro hjemmefra rett etter brunsjen tilbake til jobb for å heller sove litt før jeg skulle på vakt. Jippi, det var en flott julaften, det!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 Visste ikke om jeg orket å svare på dette, men gjør det likevel, godt å få det ut. MItt værste juleminne var da jeg var 16 år og min bror tok selvmord den 28. desember. Dette er første gang jeg gleder meg til jul etter den gangen.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har hatt flere vonde julaftener jeg...da jeg var liten var det flere ganger jeg var skikkelig dårlig på julaften. Feber og oppkast og helt slått ut. Sikkert spenningen..hehe.... Det aller værste i voksen alder var første jula til sønnen vår. Det var første gang jeg skulle feire borte fra mamma og pappa og grudde meg litt for det. Vi skulle til familien til samboern. Hans tante og onkel og fettere og kusiner. Har aldri følt meg særlig velkommen der i huset da. Måtte ut å hente bilstolen til tassen (han var 6 måneder) så han hadde et sted å være mens vi spiste. Det var kaldt ute og jeg ble stående utenfor døra å ringe på i et kvarters tid uten at noen lukket opp. Da jeg omsider ble sluppet inn satt de alle å spiste middag.....DA lengta jeg hjem til mamma da..... Det ble ikke bedre utover kvelden da vi skulle åpne pakker. Det var et svåre leven. Barna til tanten hans var 4, 14 og 16 eller noe. De kastet seg over pakkene og reiv opp papir og alt var kaos. Hun minste åpna til og med gavene som var til oss (sambo, lillemann og meg) og vi satt bare helt perplexe og lurte på hva som foregikk. Da vi skulle rydde sammen fant vi ting til lillegutt i søpla og sånn. Nei, det var en utrolig grusom julaften. Jeg tenkte over det etterpå at det var rart samboern ikke reagerte. Men familien hans er fryktlig styrete og han er mer beskjeden og ikke den som sier fra liksom. Men vi har snakket om det etterpå og det skjer ikke noe sånt igjen for å si det sånn.
mamma`n til nurk Skrevet 21. desember 2007 #17 Skrevet 21. desember 2007 Min værste jul var jula da jeg var 13 år. Blindtarmen sprakk (mest sannsynlig på julaften), og jeg ble liggende å sove hele julaften, ble etter mye om og men og mye krangling og gråting fra mamma, lagt inn på sykehuset 1.juledag. Fikk diagnosen "kraftig urinveisinfeksjon", fikk intravenøs i armen, og morfindrypp.. Da de etterhvert skjønte at det måtte være noe galt, ble jeg operert 2.juledag. I følge legene var det et under at jeg overlevde. Blindtarmen lå nemmelig ikke akkurat der den skulle ha vært, så derfor ble det ikke oppdaget før.... Ble ikke skrevet ut før etter nyttår.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Mitt verste juleminne : Jeg var vel kanskje 13-14 år og vi hadde mormor og tante ( mamma sin side)på besøk til julaften... Vi spiste kl. 17.00 tror jeg og alle pakkene gikk fort. kl 19.30 ville mormor reise hjem. Det var tilogmed før dessert. Etter de hadde reist ble mamma kjempelei seg og gikk inn og la seg i senga og grein. ( Hun har slitt mye med depresjoner) Jeg gikk etter å trøsta.. Etter en stund gikk broren min ut til kompiser. Skikkelig kjedelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå