Gå til innhold

overtid og veldig lei!!!


Gutt03Jente07Gutt14

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare klage litt. Er bare så lei. Seks dager siden termin og jeg sitter her enda. Kan det ikke skje noe snart? Var oss jordmor i dag og hun tøyde for tredje gang. Har vært helt moden en stund, med 3cm åpning.Er det flere her som er på overtid? Syntes det er så stille inne her. Alle er vel å føder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her! 11 dager over i dag! Skal på overtidskontroll i morgen tidelig, og kommer til å kreve å bli satt i gang da!! Håper det går bra, og at fødselen starter kjapt så vi kan være hjemme på julaften... Veldig dårlig timing det her!!! Stakkars gutt som skal ha bursdag i jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:)

 

Er litt stille her inne ja, tror nok noen er avgårde å får sine små ja... :)

 

Er 3 dager siden min termin, men har ikke rukket å bli drittlei enda.. Vil bare ikke ha i jula, så da hadde det passa fint idag eller i mårra.. Eller ikke da heller sånn egentlig, skal ut å handle inn til jula med mannen min, så veit ikke når det passer med denna ungen... :P

 

Skal få time til overtidskontroll på julaften hvis det ikke hadde skjedd noe innen da, fordi JM har fri frem til nyttårsaften nå... Så har liksom ikke noen fler kontroller i "boka" hos jm/lege.. Hmm... HÅPER inderlig ikke jeg trenger å gå over jula... Uff...

 

Stakkars unge ja, vi kommer vel å få så øra flagrer når han blir eldre, som må være yngst i klassa og seint ute med alt... Lappen, fest, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke på overtid før etter 42 uker!

Skjønner at dere er leie, men det er ikke noe bra å bli satt i gang heller! Babyen har mye bedre av å få komme når den er klar!!

Er forresten selv over termindatoen, så jeg vet hva det vil si å være lei.. spesielt når folk rundt en maser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en dag på overtid, så det er ikke så ille, men rart med den forventningen jeg har gått med så kjempelenge. Her sitter jeg og venter og kjenner ikke noen tegn til at noe skal skje, selv om slimproppen gikk for snart to uker siden. JM tippet på romjulen, det er jo en evighet til...

 

Vil gjerne benytte anledningen å si at jeg synes det har vært et veldig nyttig forum her inne; med mye informasjon og mange andre vordene mammaer som kan dele livserfaringer og spørsmål. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig termin i dag jeg. men tror det blir en stund til den lille kommer. føles ikke akuratt ut som det skal hende noe med det første. så håper det enten hender noe i løpet av de neste to døgna. mens ellers er det helt greit om det venter over den værste jula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...