Gå til innhold

Vidunder creme...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om babyen har tørr hud så bruk body butter fra body shop (den i kakao)

Den brukte jeg kun på magen da jeg var gravid, null strekkmerker..fikk strekkmerker alle andre steder enn på magen siden jeg bare smurte meg der..hadde og prøvd alle mulige cremer fra apoteket på tulla da hun hadde sår og tørr hud her og der og spes bak knærne!

prøvde denne å etter 2 dager var alt nesten helt bra! utrolig bra creme...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den brukes i ansiktet da, babyen kan jo få noe av kremen i munnen

Skrevet

ja den kan brukes i asiktet..er nok ikke giftig..

Skrevet

ikke giftig nei, men inneholder jo parabener, som ikke alltid er så bra for de små.

Skrevet

ja kan hende meeen det gjør veeeldig mange barnecremer å bla natusan sine produkter... tror ikke de dør av det en lite periode om hunde er tørr fks..

er ikke sikkert denne cremen inneholder parabener da.. men den hjelper iallefall!

Skrevet

jo den gjør det, sjekket innholdsfortegnelsen:p inneholder propylbaraben som er skadelig. Ja mange av natusan sine babyprodukter inneholder, nettopp derfor de ikke anbefales av grønn hverdag feks. Ville ikke smurt på min. Kan skade nervesystem, immunforsvar og forplantningsorganger:p

Skrevet

Men den inneholder vel parfyme?

Skrevet

hehee jeg kjøpte den kremmen en gang i uken mens jeg gikk gravid smurte kun på magen siden den er så fet men har kun fått strekkmerker på magen ! tror jeg brukte en formue på den ... men jeg ble veldig myk 1

Skrevet

okei..skal ikke di noe imor at det kan skade barnet for det er jo ikke bra med det stoffet!

MEN den er så effektiv at man ikke trenger å bruke den mer enn ett par dager...

Dere som bruker natusan kan jo bruke den, vil ikke merke forskjell da..

Hadde det vært bevist kjempe skadelig haded det ikke vært lo vå ha det i baby produkter.

sier seg jo selv, fks barnemat har de ikke lov å ha salt og sukker som er tilsatt, vil det da si at tilsatt salt og sukker er farligere enn parabener for barn under 1 år? Er jo ikke forbudt med det i babyprodukter så da kan det heller ikke være bevist skadelig.

Men jeg også tror at det ikke er helt heldig ved bruk over lengre tid:-)

Skrevet

ikke for å være frekk, men du er passe naiv hvis du tror at alt som er skadelig ikke er lov:p Dette er big buisness, natusan vet godt hva de har i produktene men så lenge folk kjøper så endres ikke noe. Og jo, det er bevist skadelig. Og hvor har du det fra at det ikke er lov å ha salt i barnemat? Småfolk har lenge tilsatt salt, men har visstnok sluttet nå pga protester fra foreldre. Ingen grunn til å bli hysterisk men litt opplyst kan man vel bli:)

Skrevet

Jeg ville aldri brukt dette produktet, samt produkter fra natusan. Jeg bruker faktisk ingenting, eventuelt litt purelan på stumpen. Er ikke A-Crem fra apoteket heller å anbefalle?

Kan være lurt å sjekke innholdsfortegnelsen på mat/kremer før man kjøper og bruker - enkelte av nestle' sine grøter er det jo 35 % sukkerarter i... Men de selges likevel...

Skrevet

det er ikke lov å ha salt i barnemat under ett år pga nyrene..hipp er dritt uansett, de bruker ikke engang alt økologisk selv om dem sier det..

åhh herreguuud!!! sukkerarter er jo fra kornet ikkesant..akkurat som deter sukkerarter i eple..det de mener er at men ikke skal tilsette sukker!sånnt raffinert sukker!

Skrevet

Helt enig med dere som holder dere unna alle produkter med parabener. Selv ble jeg først oppmerksom på at parabener er skadelig da jeg ønska å bli gravid, så jeg har slutta med alle produkter som inneholder det (og jammen hadde jeg mange av dem!). Men jeg ville ikke brukt A-creme nå som det er så kaldt (minusgrader, altså), fordi det er vann i den - og da kan huden til barnet (og din egen) sprekke opp/fryse. Jeg fikk anbefalt Unanders allværskrem (svanemerka,forresten) som jeg har brukt litt nå som gradestokken er på den blå siden. Fornøyd med den, men bruker helst minst mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...