Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jenta blir 10mnd strax å jeg har så lyst å gi litt tine smak melk.. den er laktose redusert i tillegg å den er jo like sunn som melk.. Kan jeg gi 1dl av de til lunsjen hennes? Eller er det for tidlig??
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Fra 1 år tror jeg. vet ikke om det er andre "regler" for laktose reduserte produkter
tuppemor-75 Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 helsemyndighetene anbefaler at du venter med melkeprodukter som melk til barnet er året. selv om melken er laktoseredusert, så er det mange som reagerer på melkeproteinet. men en kan gi syrnede melkeprodukter fra 10 mnd, feks. yoghurt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Kua drikker ikke melk Men kumelk er anbefalt å vente til barnet er over 1 år. Også produkter som feks yoghurt.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 biola kan de også drikke fra 10mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå