Gå til innhold

Hjelp hva skal jeg gjøre?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI HEI

Jeg har vært her inne på snart klar i over et halvt år og skulle liksom vært på bli gravid eller første trimester nå. Vi hadde endelig bestemt oss for å prøve i november men......

Pga mange problemmer med ny sjef og ledelse på jobben har jeg ikke mye lyst til å jobbe på arbeidsplassen min mer. Og jeg har i tillegg bestemt meg tidligere for og gå studie videre, men det skulle egentlig ikke skje før senere, så jeg kunne få litt tenke-/bestemmelsestid. Jeg har jo nå klart og bestemme meg for hva jeg vil gå av studier.

HEr ligger problemmet! nå skulle vi til og sette i gang med familie forøkelse så kommer alt dette her!!!!!!!!

Jeg har prøvd og legge barnetankene helt på hyllen, men det er umulig!!! Jeg føler at alle er gravide rundt meg, nesten alle venniner(hvis ikke har de barn fra før) til og med i alle tv-serier og filmer jeg ser er det gravide. Det "hjemsøker" meg.

Jeg vil jo gjerne gå studiene så jeg kan komme meg vekk fra arbeidsplassen, så er det jo lettere nå uten små barn i huset, men jeg klarer ikke tanken på og vente 3 ÅR! til!! huff!!!!! begynner nesten og gråte bare jeg skriver det her - så frustrert er jeg!!!!

Det jeg egentlig lurer på er om noen har vært i samme situasjon og om disse følelsene vil avta etterhvert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg si at hvis ikke problemene på jobb kan løses, ville jeg anbefale deg å gjøre noe annet. Å gå i en jobb man ikke trives i år etter år, vil bare bryte deg ned. Du bør ikke "ofre deg" og fortsette i en jobb du ikke ønsker å være i, bare for å få barn. Det kan komme til å så tilbake på deg selv.

Det går jo an å få barn mens man studerer, også. Det kommer an på økonomien deres etc. Eller å søke en annen jobb?

Lykke til. :)

Skrevet

SLÅ tilbake på deg selv, skulle det være... *rødme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...