to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 jeg skal handle i dag men usikker om jeg har glemt noe..
lille je Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Rødkål surkål fløte rømme poteter rosenkål babygulrøtter julebrus juleøl julepostei sylte kyllingpostei nestlejuice til småen melk brød smør egg potetsalat spekeskinke tomat agurk fetaost bleier våtservietter marsipangris juice ost .... Og sikkert myyyyyyyyyyye mer...
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 steika julepølse surkål tyttebær poteter sauspakker brus godis/potetgull masse deilig pålegg brød/hattings juice melk fløte rømme salt og pepper julegrøt kanel og sukker mandariner og frukt ingredienser til baking mandler rød saft til riskrem dette er jaffal noe av det viktigste
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 og grønnsaker tilbehør til matem og fiskemat og middag de andre dagene i jule om man ikke har rester da.
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Akevitt, ribbe, medisterkaker, grava kjøtt, sylteflesk og sild er allerede i hus, men her er det jeg skal handle i dag: Lefse røkelaks gravlaks sennepssaus surkål poteter fløte rømme tyttebærsyltetøy brus øl santa clausthaler julepølse lammerull bayonneskinke egg sure agurker rødbeter grov leverpostei grøtris mel og sånt til å bake brød og loff juice melk multesyltetøy dopapir med juletrykk juleservietter lys spekeskinke iskake konfekt snacks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå