blirjegsnartmamma Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Mannen min har sagt han vil være med på ALT.. Hver eneste test og alle legetimer etter det.. Høres jo fint ut, men får se om det passer at han blir med på alle timer og alt som skjer.. Men i en perfekt verden, kanskje
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 Hehe ja det hadde jeg synes var kjekt. Mannen er veldig travel på jobb og har ikke vært med til vanlige legetimer. Skal derimot på sykehuset i morgen for å "skrives inn" og kunne tenke meg at han var med, men om det ikke er vanlig og/eller nødvendig trenger han jo ikke...
mor.monsen Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 hva foregår på journal skriving egentlig? Jeg går til fødselsforberedende samtaler og får samtidig litt akupungtur mot bekkenløsning en gang i mnd nå. Det som blir sagt der blir skrevet ned å lagt i journalen min slik at det er klart for dem som er på jobb når jeg skal føde hvordan jeg vil ha det. .. men har ikke Thomas med på det. Thomas har vært med på første legetimen, på UL og når jeg ble lagt inn på sykehuset for vi trodde at fødselen starta i uke 26. Heldigvis gikk det bra. Han overnatta sammen med meg der. I dag skal vi på 3D ul å da blir han selvfølgelig med.
Brummeline3barnsmor Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Er jo greit å ha mannen med siden man også snakker om fødselen da...
Krøvvel Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hva er denne journalskrivingen egentlig'? Jeg har ikke vært på det og det er ikke snakk om det heller.. Bor 2,5 timer fra sykehuset.. Det eneste som er sendt dit er kopi av helsekort. Og så har jeg et skjema jeg skal ta med dit.
Kjærlighet <3 Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Snuppegulle+liiiten spire:-) Er ikke overalt dem har journal skriving. Nummer en fikk jeg på Ullevål der var det ingen journalskriving. Nummer to fikk jeg på Nordland Sentralsykehus og her var vi på journalskriving. Fikk en liten omvisning og fortalt hvordan jeg ønsket at fødselen skulle være om alt gikk etter planen. Ja, mannen var med..
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde ikke med mannen, men vi har vært på fødeavdelingen før. Ville nok hatt han med hvis han ikke hadde vært der før. Greit å vite ruta opp, selv om den jo er ganske enkel (SUS) Selve journalskrivingen tok ca 15 min. De gikk gjennom papirene mine og sjekket om jeg manglet noen. Jeg skulle egentlig fått sett et av føderommene også, men alle var visst opptatt da jeg var der.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Jo, også spurte jordmoren om jeg hadde noen tanker og ønsker rundt fødselen Så hvis du har det kan det være greit å tenke gjennom det før møtet.
polarn & pyrene Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Med første mann var mannen med på alle legetimer/jordmortimer, til og med på GU var han med. MEn denne gangen har han en ny jobb og det passer seg ikke å komme på alle timer og sjekke rjeg har desverre. Men jeg skal nok klare meg denne gangen også.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Mannen min har vært med alt han kan være med på, men har gått glipp av to jordmortimer og en tur på føden fordi han ikke fikk fri. Da har jeg tatt med søstra mi, syns det er så mye triveligere å ha noen med på alle disse timene.
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2007 Kjempe kjekt med god respons. Sambo skal være med i morgen:) vi vet ikke helt hva som skjer eller om det er nødvendig, men greit at han blir med. Jeg ba ham velge selv, da ble det jo enda kjekkere:) God jul alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå