chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Finner ikke annet enn de kryss testene til CB... vil ha de digitale, eksisterer de ennå? og HVOR????
liljen Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 i går fant jeg ikke anner enn dem digitale CB testene på apoteket.... er du langt over IKM?
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Alle apotek jeg har vært på har de, de er veldig kjekke, men særdeles brutale...hehe...spesielt når det lyser IKKE GRAVID mot en... Spørs jo litt på hvor du bor da (i forhold til utvalg på apotek), jeg bor i Bergen og her selges de overalt, men så selger jo apotekene her trådløse telefoner, kosedyr, reflekser og godis og da...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Neida, men jeg har brukt å bestille på nettet.. men finner dem ikke igjen!! Jeg satte inn to egg i går, og skal teste nyttårsaften/første nyttårsdag og vil ha de digitale slik at jeg slipper og tolke streker... men finner dem ikke...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Jah, jeg bor vel på en plass med ca 4,5 tusen innbyggere og her selger de kun QR-tester... æsj. Men de hadde dem på nettet før, hva er adressen til den danske billige tester siden?
Babyønske �� Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 www.billigetester.no eller www.billigeteste.dk. Er egentlig samme siden, men henholdsvis med norsk og dansk valuta
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 babyornot.no selger CB-digital og vanlig
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2007 Tusen takk begge to=) Nå har jeg fått bestillt og håper de er her neste uke=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå