Gå til innhold

Så enkelt var det altså :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår ville ikke sove på kveldstid, tidligst rundt midnatt fikk vi han til å sove. Men PLUTSELIG var han dautrøtt 19 på kvelden, og nå har han sovna i den tida hver kveld i en uke :) De sa jo til meg at den rytmen ville komme av seg selv når han var klar for det, men jeg hadde ike trodd den skulle endre seg så mye så brått. Og jammen sover han ikke til 8-9 på morgenen også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme erfaring. 4 måneder og pappa'n og jeg snakka om at vi hadde lyst på litt tid til hverandre om kvelden. Så nærmest fra en dag til neste endra det seg - fra å være oppe til 23 - 24 til å være trøtt som en liten strømpe og leggeklar 21. Vi bruker enkle grep med nattasang, ro og dempa belysning. Veldig behagelig!

Skrevet

Ja, VELDIG behagelig, og så utrolig godt med litt voksen-tid på kveldene (selv om jeg elsker tiden med sønnen min). Vi steller og tar på pysjen i 18-18.30 tiden nå, koser litt i stua uten noen forstyrrelser som tv eller musikk eller lignende, går på soverommet og gir han pupp der med svakt lys på og dyna pakka rundt ham, legger han i senga hvor han ligger å ser litt et par minutter og vips så er han borte. Har merket at han roer seg lettere i senga (eller i vogna/vugga på dagtid) hvis jeg eller pappan ikke er i synsfeltet hans. Hvis han ser at vi står der virrer han med armene, og det virker som om han vil at vi skal ta ham opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...