Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Jeg klør meg snart i filler her..er i uke 32. . Tok blodprøver nå, og de viste visstnok forhøyede gallsesyreverdier og noe annet av forgøyede verdier... noen som vet noe om slikt? Hva er normal behandling f.eks? Er det slik at de fleste med sånne komplikasjoner blir satt igang tidlig? Noen med erfaring? Er litt engstelig nå kjenner jeg... Skal snakke med lege og jordmor senere idag, men kalrer ikke helt å vente...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Det tyder vel på svangerskapskløe. Tror ikke de har noen andre behandlinger enn å få barnet ut, spesielt hvis det viser seg at babyen ikke har det så bra. Det finnes en type svangerskapskløe som ikke er så bra for babyen nemlig. Det som er bra med det, er ettersom jeg har forstått, at kløen forsvinner umiddelbart etter at babyen er ute... Godt du er tatt vare på at helsepersonell som sikkert vet hva de gjør. Ellers finnes det jo noe som kan redusere kløen, både med og uten resept.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Dytter opp denne i håp om at noen har peil på hva man gjør når verdiene er for høye. Har selv vært og tatt prøver pga intens kløe, venter spent på svar.... Enn om de må få ut babyen?? Hjeeelp...og hurraaaaa, tenker jeg da=) Er i uke 37.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg var på legekontoret i går og tok disse prøvene... Så venter i spenning her også!! Jeg har også klødd meg i hjel, men akkurat i dag går d ok.. klør ikke på hele kroppen, men litt og litt over hele kroppen!!! Ikke febrilsk kløing enda.... Varierer det hvor og hvor mye til deg også?? Er i uke 34 eller 36:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå