Lykke*Li Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Aner ikke hva vi skal gi lillemann! Tenkte litt på lekekjøkken, men vet ikke...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 vo kjøpte lekekjøkken, det var stor stas!!! og cd-spiller
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Lekekjøkken fikk ha i fjor. I år er det Den Sorte Dame. Ellers elsker han leketraktoren sin veldig, det er en svær John Deer fra Felleskjøpet. Kan ha den lenge ennå, og finnes mange kule ting til den. Får tilhenger til traktoren av besteforeldrene til jul.
fru tekopp Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Universal gave... Penger på konto. Syns barna får nok som det er fra alle andre. De savner sikkert ikke den ene stooooooore gaven fra foreldrene. Flere har spurt oss om hva jenta vår ønsker seg. Svarer: Penger på konto. Og kanskje ett ark med klistremerker eller noe annet tilsvarende. Men er det noe dere føler dere trenger, enten av aktivitetsting eller annet, så for all del! Ønsk i vei! :-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Rattkjelke og trådløse hodetelefoner til Tv.
mor_guttaboyz Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Her får 3,5 åringen vår legoskip (leker mer med lego enn duplo nå), kaptein sabeltannskattekiste (oppi er den lille robåten til sabeltann pga han har den sorte dame fra før. samt plastpenger, "diamanter" og skatter), spill, pulverheksboka 2 og mega mcen (store lastebilen fra cars) Kanskje noen synes vi gir mange gaver, men de får ikke så veldig mange siden vi har liten familie. tenker de får 6 gaver utenom dem fra oss. Min 3 åring leker aller mest med Den sorte dame (og figurene) og sabeltanndvdene er veldig populære. Den har han lekt med hver eneste dag siden han fikk den!!! Vårt beste kjøp til han! Ellers så har han den lille røde lastebilen fra filmen "cars". Denne leker han og veldig mye med, derfor får han den store til jul. Egentlig leker han og storebroren veldig mye med alle bilene fra "cars". Disse småbilene holder veldig god kvalitet. Shrek er også populært og shrekfigurene lekes flittig med! Filmene er kjempekjekke synes 3-åringen. Vi har og geomag som han liker å leke med, blir ikke så veldig avanserte bygg men han synes det er gøy. Ellers er slikt bankebrett med hammer, spiker og figurer stas! Når det gjelder bøker så er pulverheksa mest populært sammen med lillesøsterbøkene. Vet han får lydbok av disse av noen andre. Det var noen tips fra meg om hva som er populært her i huset!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 KidsWood togbane + + div. tilbehør. DET blir stas!!!!!! Han fikk lelekjøkken til burdagen av tante og farmor, for DET likte gutter også. Er så lei det kjøkkenet som står ubrukt på rommet hans og bare opptar plass........ Vi har gutt og han er guttegutt. Har en dukke til pynt i hyllen hans....i tilfelle....
*Rutletutt* Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Playmo sjørøverskip - til bursdagen for noen dager siden fikk han cd-spiller til å ha på rommet sitt, det var stor stas!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Gutten min får Duster støvsugeren Barne PC. FIsher Price tror jeg det var. Ole Brum trillekoffert som matcher toalettmappa hans for vi drar til Gran Canari 2. juledag. Så har jeg kjøpt en sånn tøykiste fra Ikea som jeg skal fylle med skatter og godteri.... Gave fra Sabletann hehe : )) Gøy å ordne til for de små!!
Dailis Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Svæææær bilbane. Jeg gleder meg til han pakker opp:) (det gjør faktisk pappaen og;) ) Men han er tullete etter biler da.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 hmm han er strax 4 år, let me think! har gått litt over stokk og stein i år han får: toby the totbot eller noe sånt (robot fra ficherprice?) piratskip spider man drakt shrek figur kassa apparat shrek bok m sånne filmer man kan se på play dough bøtte med deig og former og slikt så får de en del leker på deling begge gutta: kjøkken bilteppe mat og ting til kjøkken tror det var det, sikkert noe jeg har glemt
LegallyBlond Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 Min fikk lekekjøkken i fjor, er ikke blitt så veldig mye brukt. I år får han en sånn gravemaskinliknende sak (er ikke inne på dette med maskiner....), bare at den har en skuffe foran og ikke grab. Kan sitte på den og skuffen kan han styre med spaker. Microloader tror jeg den het. Bestevennen har en gravemaskin av denne typen, og den er veldig populær så håper det blir bra =) Ser en del får sjørøverskip/ting, det er veldig populært her i huset også for tiden. Blir sikkert noe sånt til 3 årsdagen om noen mnd.
Dailis Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Og fra søskene får han en minibilbane fra cars som jeg håper bilene kan brukes om hverandre på. Og så får han toby fra nissen... Så blir det sokkegaver på 1.juledag, småting som undertøy, sokker. Og en liten carsbil;) (eller var det to...) Alt for mye egentlig, og i år som vi skulle kutte ned....
mor_guttaboyz Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 glemte å si at togbane er også veldig populært her!
Etaner Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Han får : Fra oss: en svææær gravemaskin med belter (viktig at den har belter, dette har han ønsket seg i 1 år eller no) Fra lillebror: masse spiderman ting, puslespill, pysj osv. Fra nissen: litt lego. Alle gavene han får, er ting han har sagt at han ønsker seg. Han fikk lekekjøkken for 2 år siden, det står på loftet nå og venter på at lillebror blir stor nok til å bruke det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Vi har kjøpt gym-matte som han fikk sammen med lillebror.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Han har fått Cars Saccosekk Bondegård i tre Musikkpiano Kaptein Sabeltann Sengesett Kardemommeby Cd' diverse dvder
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Vår blir 3 år på nyåret, han får skipakke og fjøsdress som skal ligge under treet, pluss et par små pakker som han får av nissen... Dem skal jeg handle inn i morgen så vet ikke helt hva det blir enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå