Gå til innhold

*frustrert* hva skal jeg gjøre????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er meningen at jeg og bf skal feire jula sammen i år, hjemme hos foreldrene hans.

siden det er 3,5 timers kjøring dit så reiser vi i morgen etter mekling og kommer hjem 26 des

nå har jeg veeeeldig lite lyst, denne jula er rett og slett ødelagt, og verre blir den garantert om jeg drar dit.

det kommer garantert bare til å bli ekkelt og jeg kommer til å føle meg veldig ukomfertabel:(

alternativet er å feire jul uten emilie da:(

å det er hennes første skikkelige jul..sist var hun jo bare 1 mnd gammel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skal jeg komme med min mening men det er ikke sikkert du er heeelt enig da.. heh..

men nå som det er planlagt og det er så kort tid igjen blir det kanskje litt dumt å trekke seg ut nå..?

har du aldri feiret jul fra familien din? det har hvertfall ikke jeg gjort enda, så jeg gruer meg til neste jul da vi skal være hos svigers..

men så tenker jeg litt sånn at det må byttes på siden det faktisk er et barn med i bilde og de andre besteforeldrene har lyst til å se henne oxo..

foreldrene til bf din har sikkert ordnet og styra fælt nå for at dere skal komme og greier nå vettu.. =)

Skrevet

huff for en situasjon...skjønner veldig godt du gruer deg..

hadde følt akuratt det samme som deg..

når det er sagt,så er enig med hun over her.

det er jo planlagt og avtalt ikke sant ?

det kommer sikkert til å gå over all forventning,om alle er venner ..=)

Skrevet

er ikke første julen fra familien min nei

å jeg er heelt enig med deg i at det er for dumt å trekke seg nå...men det er så ferskt dette bruddet at det jeg er veeeldig fristet til å gjøre det:s

Skrevet

skjønner at det ikke blir så lett å sitte der når det ikke er så lenge siden dere gikk fra hverandre..

jeg håper at det blir en kjempe fin jul for deg uansett. tenk på at du får være sammen med datteren din så du får kose deg masse sammen med henne =)

goood jul =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...