silhah og emilie Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er meningen at jeg og bf skal feire jula sammen i år, hjemme hos foreldrene hans. siden det er 3,5 timers kjøring dit så reiser vi i morgen etter mekling og kommer hjem 26 des nå har jeg veeeeldig lite lyst, denne jula er rett og slett ødelagt, og verre blir den garantert om jeg drar dit. det kommer garantert bare til å bli ekkelt og jeg kommer til å føle meg veldig ukomfertabel:(
silhah og emilie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. desember 2007 trykte på for tidlig der gitt... alternativet er å feire jul uten emilie da:( å det er hennes første skikkelige jul..sist var hun jo bare 1 mnd gammel...
bærtæ Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Heihei:) Skjønner frustrasjonen din men jeg er ganske sikker på du skal ta det helt med ro:=) Etter meklingen i morgen kommer du til å føle deg MYE bedre!! Ingen kommer til å anbefale 50/50 for et så lite barn som heller ikke har hatt en pappa som har stilt mye opp. Antagelig kommer barnefar til å få beskjed om å fokusere på nåtid. Jeg syns ikke du skal sende Emilie alene med barnefar for så mange dager 3,5 timer unna deg!! Spesielt ikke om han ikke har stilt opp noe tidligere. Er viktig at jenta kjenner faren godt om ho skal være så mange dager fra deg. Men som sagt,- du kommer til å se lysere på hele situasjonen etter meklingen. Og gi beskjed til barnefar at du kun diskuterer slike ting på FVK, og ikke hos hans foreldre i julen. Respekterer han ikke det holder du DERE hjemme i julen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå