Gå til innhold

Turbo, venter 7 og tullemor!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er SÅ hyggelig å bli spurt etter=)

Jeg kom til klinikken og forventet at ene egget var brukbart, men da var det 4-delt og to stk som var 2-delt (men god kvalitet) Så vi bestemte oss for to egg=) Og den godeste mr Hausken var helt enig i det..=)

Så her sitter jeg.. befruktet og det hele=) Hardrømt om tvillinger i natt og DET var travelt det... hehe=)

Men alt som kommer er hjerteligt velkommen!!!!

Hvordan går det med dere? Så du Venter 7 hadde fått inn 2 stk du også?? Bra, når har du test dag? Jeg har 1/1-08... meeeen det blir nok noen dager før=)

Torbo!!!??? Hvordan føler du deg????

Tullemor...? du???? Hvordan går det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som ruger!! Nå er det bare å kose seg og vente på positiv test:) Jeg skal også teste 1.januar, så vi ligger helt likt i løypa:) Blir spennende dager som kommer. Tror jeg skal vente med å teste til 1.jan. Skal jobbe en del før det og føler derfor det er greit å vente i tilfelle neg.resultat.

Lykke til med tiden som kommer nå da!! Vi får prates litt underveis.....kjenner du noe i dag? Jeg kjenner ingenting, men det er jo veldig tidlig. Hi hi...

Skrevet

Hehe, jeg klarer nok aldri å vente til 1 nyttårsdag, men jeg er sykmeldt til og med 6 januar da så det blir lange dager=) Skal bestille tester nå men får ikke tak i de digitale gravid/ikke gravid testene, orker ikke tyde streker=)

Ja vi får holde kontakten, kjekt at vi ligger akkurat på samme dag=)

Nei kjenner ikke mye, har hatt noen alvorlige kvalmebyger siden dagen før innsetting, men regner med det er de vaginal-pillene som gjør det.

Har heldigvis klart å pustet noemalt så jeg har sluppet å kastet opp, det er det verste jeg kan gjøre!!

Fryktelig tidlig ennå.. satte de dem langt inn hos deg? Og hvor lang tid går det til de evt er fremme i livmoren og startet bygge reir??=)

Skrevet

Om de satte dem langt inn? Aner ikke!!!! Fikk du vite noe om det du? Hm. Det er jo en del forskjell på offentlig og privat. Opplevde det hele som en rask prosedyre der de ble satt inn uten noe særlig info eller prat. Tror de fester seg rundt dag 4-5. Enkelte kjenner litt feste-stikking da og kanskje en liten festeblødning. Men tror de da fester seg i slimhinnen....

Noen spes.grunn til at du er sykemeldt? Tenkte også at det hadde vært godt, men kjenner meg så bra fysisk at det egentlig ikke er noen grunn til sykemelding. Men det hele er jo fryktelig tøft psykisk....spes.ved negative forsøk.

Men nå skal vi være positive!!! 01.01.08 sitter vi begge med smil om munnen:)

Skrevet

Hei igjen=)

Vært på apotek og hentet siste eskene med tab.

Ja de satte dem 5 cm inn sa han, men ikke noe mer enn det.

Ja slimet mitt såg helt flott ut mente han, så får håpe på det beste. Prøver å ha en moderat holdning til det hele, ikke bli for positiv ei heller negativ, men det er vanskelig.

Jeg er sykemeldt pga medisiner, arbeidssituasjon oppi det hele, og grunnet mye styr med meg og mitt barns far... der går det ikke så bra, og barnet mitt bærer preg av og ikke ha det bra i fars nærvær...

Så det sliter på psyken min også, å for å få hvile kroppen til forsøk så ble jeg sykmeldt til og med 6 januar.

Håper inderlig vi gråter av glede om 12 dager=)

Skrevet

Så bra at du fikk satt inn to egg da :o) ja tenk om det blir tvillinger hihi..

Ringte Porsgrunn i dag ,og endelig hadde de fått søknaden min fra min ubrukelige lege etter endt tid.. så sa hun at de ikke kunne si når jeg kom inn men at det ikke var så lang ventetid :o)))

Hun lurte også på om jeg kunne komme på kort varsel og da sa jeg selvfølgelig jaaaaaaaaa hehe.. så hun fikk telefon nr mitt.. kunne jo være noen som avbestilte osv.

Så nå er jeg kjempe spent, tenk om vi kommer inn i januar da :o)

Nå skal jeg kose meg i julen med deilig mat og vin mens jeg kan..

Du får ruge videre og holde deg god og varm, ta på deg deilige ullsokker, bruk varmeflaske på magen og gå rolige små turer ute..

Så krysser jeg alt jeg har ikke beina da, fordi jeg har vært hos ei dame som har dratt i eggstokkene mine (alternativ) og har holdt på med meg så vi måtte kose ekstra denne mnd så får vi se hehe.. har jo tette eggledere men prøver alt som kan prøves..

Masse lykke til :o)) juleklem fra meg

Skrevet

Ja tenk om det er to inni der=)

Hadde vert topp, en eller to spiller ingen rolle=)

Tlf-liste er bra, håper noen klarer dette selv da og at du får komme inn FORT!!

Hadde jo vert toppen på god start til nyåret med innkomst, OG positiv test!! Hehe....=)

Det hørtes noe brutalt ut at noen har dradd i eggstokkene dine, men... hehe=) Så lenge det hjelper er alt bra!!=)

Så kryss ikke bena men jeg skal krysse mine og fingrene for at dette skal vi lykkes med innen kort tid nå!!

Mange mange gode juleklemmer fra meg!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...