Kamomille Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Ja, skikkelig teit spørsmål. har jo laget det ørten ganger før, men da har jeg hatt de rett i brun saus. Til julematen skal de jo ikke i saus. Betyr det at jeg skal koke de i f.eks vann etter at jeg har stekt di?? HJELP
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 jeg pleier aldri å koke de etter at de er stekt,men du kan jo legge de ved siden av ribba og varme de i ovnen...
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jepp - som "brukte teposer" sier. Eller en rask tur oppi stekepanna om du vil..... Lykke til !
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 jeg laget i går. for første gang. vi har bruns saus på julaften til ribbe og mediseterkaker vi da... men jeg legger de til trekking i buljongvann etter steking jeg.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 He, he, glemte å si at mine medisterkaker gjerne er litt lyserosa inni etter jeg har stekt dem og fryst dem ned. Derfor steker jeg de på lav varme i stekepanna - er jo ikke sikkert dine er det...
Kamomille Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 jo, mine blir også gjerne lyserosa inni. Men når jeg koker/trekker de i sausen etterpå så blir de jo fine:) Derfor tenkte jeg at det ikke går ann å servere de kun når de er stekt......
Tally Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hvem er det som har bestemt at de ikke skal i saus til julematen??? Jeg mååå ha saus til ribba og om medisterkakene er oppi eller under sausen er meg revnenede likegyldig, he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå