Gå til innhold

Barnas Superjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hatet den i begynnelsen av desember og skrev klagebrev til NRK - hater dere like mye fortsatt? Eller har dere kommet inn i den morsomme og oppglødde stemningen de formidler.

Her i huset elsker vi serien og vesla sitter musestille og ser på. Og jeg må sitte sammen med henne - vil ikke gå glipp av nedtelling, oppskrifter, Willys Jul, eller noe av det andre morsomme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ikke samme greia i fjor da? Må innrømme at i mitt hode er skomakergata i en særstilling, men synes i grunnen barnas superjul er artig:) Og jeg smugkikker litt selv om jr ikke er her, hehe. Må jo se hvordan det går med godhetens tjeneste...;)

Skrevet

Smurf gidder fortsatt ikke se på det. Han vil heller se Playhouse Disney - så det får han lov til.

Vet ikke om en 3.5 åring er i målgruppa, men de fenger ikke min sønn ihvertfall.

Skrevet

sønnen min på 3 og 1/2 år digger det!

han sitter som et tent lys og ser på:)

Skrevet

Jeg har aldri hatet den serien. Det er vel meningen at barn skal ha en mening der - og ikke de voksne. Voksne kan gjerne ha et synspunkt, men det inntrykket de sitter igjen med kan de jo holde for seg selv. Barn er lett påvirkelige. Og om mamma står over og sier : "Så kjedelig!", så vil et barn gjerne mene raskt det samme.

Min gutt på snart 3år liker ikke serien, og det skal han få lov til. Er bare glad han har en egen mening jeg.

Skrevet

3 åringen min digger det,men så har ikke vi hatet det i begynnelsen heller da. Han går å nynner på sangene og følger veldig med på alt som skjer.Syns også at det er morsomt, så vi har en veldig fin stund når vi sitter og ser på det sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...