Gå til innhold

Plutselige kvalmebyger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som plutselig blir veldig kvalm? Jeg har opplevd det en del ganger nå mot slutten; plutselig blir jeg drit kvalm, og må ligge HELT i ro for ikke å kaste opp. Synes ofte det er i forbindelse med at baby får "tussebyger" - når h*n plutselig romsterer noe helt sykt i magen, så kommer kvalmen BÆNG! Lurer på om det også oftest skjer når jeg legger meg på kvelden... Har liksom ikke tenkt så mye over det, før det skjedde igjen i går - for n´te gang. Blir lissom helt rar i magen, litt som "urolig" mage, og kjempekvalm. Enten sovner jeg fra det, eller så går det over av seg selv etter en stund. Noen som vet hva det kan komme av, eller som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann... ja æ har hatt det,akutt kvalm,kaldsvett osv... men æ kasta opp en gang da,å takk gud for det for da va formen mye bedre,men æ fikk beskjed av legen at det va for lite jern,min ferritin ligg på under 2 å den ska ligg på 15 ca... Så æ tar blodprøva hver uke for å sjekk om det e bedre... Kanskje du ska nevn det te legen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...