Gå til innhold

pepperkakehus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Her trodde jeg det skulle være ett spørsmål om pynting eller ettellerannet lurt noe :D ventet meg ikke knusespørsmål før etter julaften :D Knuses hvertfall ikke før? :) Aner ikke om det er noen knusedag eller hva jeg.. men måtte bare skrive allikevel.. hehe.. utsetter denne vaskeplanen min litt for mye :P

Skrevet

tenkte å vente til tyvendedags knut tok med seg jula jeg. i allefall ikke knuse det enda. har jo akkurat fått satt det sammen:)

Skrevet

du å den vaskinga!! få rompa i gir og bli ferdig med det!! hehe

knusinga er jo noe av vitsen med pepperkakehus spør du meg!! hehe..men vet fortsatt ikke når vi skal knuse det.....

Skrevet

Hehe,.. nå har jeg vaska å rydda på vaskerommet og fått vaska og hengt opp en klesvask da... :P Jeg hadde venta til 2.juledag var over hvertfall da :D så kanskje vårt blir knust i romjula.. Lillesnuppa er veldig glad i pepperkaker :D Men så ser jo vårt ut som ett bombenedslag uten like pga melisen som rant utover hele da :P

Skrevet

Vi har tradisjon 13 dag jul har gjort det i alle år Tar juletreeet esten av cjulepynten også den dagen.

Har grørt med madel og mandlen knuser peppekakehuset.

13 dag jul er de hellig kongenes dag

Skrevet

Det fritt frem etter nyttårsaften, men vi begynner som regel noen dager før.

Her i huset går alle og småspiser, peller av pynt og knekker av biter fra baksiden. Det går sport i å se hvem som tilslutt tar biten som gjør at det raser sammen. Er ganske gøy egentlig hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...