Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 .....her skal du motstand finne. Arg..må vaske kle, pakke kle, rydde hus, pakke pakker, sortere pakker...hjelpe og trøste. Skal reise imorra!!!! Men.....kver gang eg reiser meg detter eg ned igjen på ein eller anna stol.. Skal reise imorra!!!! O jul med din glede! Eg gleder meg!! (Vart mange utropsteikn gitt...!!!Litt overtrøtt..begge ungane var våkne kl fem idag..og eg var seint i seng igår)
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 vet du hva....hvis du tar en ting av gangen,konsentrerer deg om det,og puster rolig s¨å pleier det å gå bra! får jo bare gjort en ting av gangen og man blir stressa av å tenke på alt man skal gjøre å da går ting fort litt i krøll..skriv ned en liste og begynn på toppen!! hehe!!! lykke til,det ordner seg nok helt sikkert,med mulighet for at det kanskje blir litt sent ikveld...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Trenger litt av den arbeidslysta her også... hehe.. Så om noen har noe til overs så hadde det vært fint å få Litt vanskelig å komme seg ut av sofaen å sette igang idag... Tror det er det at jeg har litt for mye å gjøre
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Hehe..kanskje berre ein kaffi til først...?
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 eller kanskje ikke en kopp kaffi til....den kan du ta velfortjent etter å ha gjort en av to av tingene du skal!!! da smaker den bedre!!
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 mmm...og er på dib...KONSENTRER deg...hehe!! veldig bra du er kommet igang!! klapp klapp klapp
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 supert!! detta går så det suser!! og gjør det i tat med musikken,da går tiden litt fortere og husarbeid blir utrolig artig!!!
bambi på isen Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Er så vidt i gang her, skal rydde å vaske, svigers kommer idag å blir til 1 januar!! Så det er jo greit at det ser rent å pent ut når de kommer:-) Jeg jobber best under press, å flyet kommer jo ikke før 13.55:-)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 isbjørndama: jøss! og jeg trodde jeg hadde mye å gjøre...hehe jeg skal "bare" rydde og vaske huset + at vi må bli ferdi m taket og gulvet på ett soverom til søndag lissom... men har mange dager på oss vi da Nå har jeg satt på en vaskemaskin å begynt å rydde på vaskerommet.. puh.. DiB-pause
bambi på isen Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Har egentlig MYE mer å gjøre, har en HAUG med klær som må brettes, men den har jeg valgt å overse og heller gjemt den på soverommet vårt (der skal ikke svigers inn), har kaker jeg egentlig skulle ha bakt også, snuppa er 2 år idag, men tror det blir en kjøpe kake, vi feira henne på søndag!! Julekaker har jeg nesten ikke bakt, men det håper jeg svigers har lyst å gjøre med ungen imorgen når jeg er på jobb:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå