Gå til innhold

Klarer ikkje meir!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har sånn halsbrann at eg veit ikkje korleis eg skal holde ut siste mnd.. Veit ikkje korsen eg skal holde ut dagen engang!

det er jo konstant! Kvalm blir eg og, og får øreverk av det.. Føler at eg ikkje virker i det heile tatt, og aaldri kommer til og bli klar til jul=(

I dag kryper eg til korset, og bestiller meg en legetime.. Veit at det går an og få noke på resept, men veit ikkje ka det er.. Kjæære gud, la det være nokke som hjelpe=)

Måtte bare få blåse litt ut etter nok ei våke natt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd reseptfrie midler da ? Titralac f eks. Det hjelper meg veldig, og kvalmen forsvinner også.

Skrevet

Hei=)

Nei, har ikkje det, for det står på pakken at det ikkje skall brukes av gravide uten samtale med lege først... Men tro du meg: nå skal alt prøves..

Spiser gaviscon som drops no, og virkningen av den er ikkje nokke særlig lenger synest eg...

Tror eg har prøvd alt anna....

Men takk for svar=)

Skrevet

Scwheppers-Club Soda! Drikker det når jeg kjenner halsbrannen kommer :) Hjelper alltid på meg :) Verdt å prøve :o)

Skrevet

Huff, stakkars deg!!!

Håper du finner noe som duger altså!! Noen her inne har sagtat det funker med LoveHearts også. Vet ikke om de har mild halsbrann eller hva, men forsøk alt du har mulighet til:)

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk=)

Hjelper faktisk med litt sympati, kansje ikkje på halsbrannen, men på humøret vaffal=)

Skrevet

Vet ikke hvordan det skrives men---Pepciduo hjelper garantert:=) litt dyrt men effektivt

Får kjøpt det reseptfritt på apoteket

Skrevet

Jeg har kjøpt Link på apoteket,det hjelper meg..De Gaviscon eller hva de heter hjalp ikke meg..

Skrevet

Novaluzid mint... tyggetabletter som fåes reseptfritt på apoteket er kjempe bra... MÅ PRØVES!!

Skrevet

Pepcidduo anbefales IKKE til gravide.

Skrevet

Du kan bruke flytende Gaviscon, det gjør jeg selv om den smaker ÆSJ! I veska har jeg Titralac sugetabletter som hjelper raskt hvis halsbrannen kommer mens jeg er ute (kommer ofte når jeg styrer ut og inn av bilen).

Begge disse kan brukes av gravide. All sympati til deg, jeg har hatt halsbrann hver dag i 6 mnd... :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...