elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 gjerne et som ikke er så innvikla.. Og hvor får jeg tak i det?
Sylteflesk Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har et Canon kamera, riktignok ikke speilrefleks, men er veldig fornøyd med den programvaren som fulgte med. Bruker bare den jeg.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Vet ikke om du kjøpte E400D eller E40D? Men vi kjøpte 40'n for litt siden- og fikk med X antall programmer. Syns de var litt innviklete. Tror det heter EOS Utility eller noe? Jeg følger deg i tråden for å se hvilke tips du får- jeg syns det til Canon var litt i tyngste laget!
En Prins + Prinsesse Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 ååååh, har du kjøpt det kameraet ??????????? jeg øsnker meg det så sinnsykt til jul!!!!!!
Twig Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Anbefaler Photoshop uansett jeg da.. ellers så har du gratisprogrammet picasa2, som du kan laste ned via nett http://google.picasa.com/
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2007 har det 400d eos. canon utility heter visst programmet. Har ikke prøvd det enda da, så vet ikke om det er bra. Har hørt mye bra om photoshop, men er ikke det veldig dyrt? el kan det lastes ned en plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå