lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hei jeg har bare ett lite spørsmål....Litt rart siden jeg har fra før men jeg lurer alikevel.... Spørsmålet er : Da dere var på ultralyd hvor langt tilbake/fram vart deres termin flyttet??? Jeg var på ul i går..får ei lita jente alt var perfekt med babyn.... Jeg hadde mens termin 17 mai var på tili ul i uke 10+2 pga blødning...babyn hadde d fint og fikk ny termin 16 mai... Men i går fikk jeg enda en ny termin 23 mai... å vis det stemmer skulle jeg hadd blitt befruktet 29 aug 07 MEN... jeg hadde jo symtomer allerede 1 sept... og positiv test 4sept...Er det virkeli muli??? Takker for svar. God jul
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Med førstemann vart termin flytta 1 mnd....Huska ikkje når eg hadde sist mens...Med andremann fekk eg samme termin.... Er ikkje sikkert du vart befrukta då.Det kjem an på når du hadde EL. og når egget festa seg....Terminen kan ha blitt flytta for måla til babyen er små.Det er hodemåla til babyen som reknar ut termin... Mor mi hadde termin med søstra mi 24.april(sin eigen), ho fekk ul termin 7.mai...Søstra mi kom 23 april, og var akkurat passe stor...Ikkje for tidleg født...Men ho fekk sein termin, pga små hodemål----- Håper du vart litt klokere... God jul!
Gjest mphs Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 9 dager første gangen og 8 dager nå. Bakover begge gangene.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 hadde en ul i uke 6 hvor jeg fikk termin 29 april, men ifølge legen var menstermin den 30 april.og etter 2.ul så ble jeg flyttet frem til 5 mai... sier at jeg har termin rundt siste uka i april første i mai jeg trur jeg... men tenkte jeg skulle bestille meg en 3d ul etter jul,så får vi se da hva de sier.....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 tror det er veldig vanlig at de fleste blir flyttet bakover på ul. Jeg ble selv flyttet nesten 14 dager. Forstår ikke at det er mulig. Jeg var på en tidlig ul. lyd i uke 15+3, da fikk jeg samme termin som mens, men den ordinære ble flyttet 11 dager. Kan ikke forstå når barnet har blitt unfanget da jeg har en mann som reiser mye. Det som er synd er at også permisjonen blir flyttet. Har en vennine som også fikk flyttet termin og ho fikk dagen etter at ho gikk ut i permisjon. De 3 ukene som er pålagt forsvinner, og de kan være fint å ha i den siste tiden.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Hei! Med hun første ble terminen flyttet 1 uke fram (fra 17 til 24 februar02). Hun kom ikke før 8 mars og var veldig våken(ble satt i gang).Med nr 2 flyttet de den 1 dag fram(han ble også satt i gang), og det samme var det nå også (1 dag) fra 9 til 10 mai 2008=o)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg ble også flyttet framover på fortidli UL fra 25 mars til 21 mars. Men på ordinær ble endelig termin 26 mars. Og det er jo den sykehuset forholder seg til. Mener de sa der nede at fordi om det ikke stemmer med unfangelsen så er der sånn babyen har utvikla seg i begynnelsen og at derfor blir termin som den blir. Det trenger nødvendigvis ikke å være i direkte sammenheng med unnfangelse med tanke på at sædcellene lever oppi der en stund og at befruktning kan skje mange dager etter samleie....etc. Vet ikka hva som stemmer jeg:). De har vel noen rettningslinjer, og disse klaffer vel bedre hos noen enn hos andre.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 ble flytta fra 2 mai til 3 mai:P så var ikke så ille her:) men kunne ikke vært noe annet fordi jeg testa positivt 1 uke etter el
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå