Knøttemamma Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Hmmm. Merkelige greier. Blir litt småbekymra her. sist kom mensen litt før tida (bortimot i uke) og var skikkelig kraftig og vare bare 3 dager mot normalt 5-6 dager. Og nå er det 35 dager siden første dag av den mensen der. Ikke sett noe til den enda. Men teller jeg ut fra når forrige mens egentlig skulle vært her så skal jeg jo ikke vente den før i dag eller i morgen. Gravid er jeg over hodet ikke altså, ikke mulighet for det. Bekymret uten grunn? Bør jeg helst telle fra når mensen egentlig skulle vært venta forrige måned?
Inga Bling Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Når fødte du? Bruker du noen prevensjonsmidler?
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 hvis det ikke er mulighet for at du er gravid,hadde jeg ikke vært bekymret!! hender mensen tuller litt...gjorde ddet med meg mnd som gikk...fikk mensen tre uker senere enn jeg skulle og den har pleid å være veldig nøyaktig...
Knøttemamma Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Snart 5 år siden, så hormonene burde nå være på plass nå da, hehe. Pevensjonen er kondomer. Men de siste 2 mnd har sexlivet vært totalt fraværende pga masse jobb så vi har vært slitne begge. Ungene (og vi voksne også) har vært syke i tur og orden med omgangsyke og influensalignende greier. Så sex har ikke akkurat vært 1. pri for å si det sånn. Derfor jeg ikke bekymrer meg for akkurat det med graviditet. Kan det være stress og sykdom som har slått krøll på saker og ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå