Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har igrunn altfor mye som burde bli gjort, og altfor lite tid å gjøre det på Har i år invitert svigers hit i jula, siden vi har 2 små å det blir litt mye styr om vi skulle reist til de (har pleid å være ett år hos mine foreldre, og neste hos familien til min kjære ) I alle fall da.. så kommer det 2 brødre, ei søster + moren til samboeren min i løpet av helgen, så da må det være reint å fint i huset:p I tillegg da driver vi å pusser opp ett soverom slik at vi ikke skal være nødt til å dele rom med svigermor, så det er med andre ord veldig rotete i huset for tiden Hvor skal jeg begynne...? Har barn på 1 og 3 så de roter jo litt, så tenkte stuen får bli til slutt Har igjen kjøkken, 2 bad + soverommene oppe.. *Sukk* Håper jeg blir ferdig i tide... Håper dere andre har mindre å gjøre enn meg Gooood Juuuul
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 begynn på soverommet!! så slipper dere svigermor på rommet.. så hadde jeg tatt kjøkkenet,da får du tinga dit de skal.. og om du ikke rekker så synes jeg svigermor kan hjelpe deg med bada..gjør ikke noe at gjestene(familien) hjelper litt til!! og stua kan du ta om du får tid,den er sikkert ikke så ille,bare litt overfladisk rot... goood jul!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 hehe.. vet ikke om jeg vil ha svigermors hjelp aldri sett dama vaske.. bare støvsuge.. Krysser fingrene for at jeg blir ferdig før de kommer ja... Tror jeg må begynne på datteren min sitt rom...der skal tanten til barna mine sove og hun kommer en dag eller 2 før de andre.. huff.. skulle helst ha blitt ferdig med det soverommet vi driver å pusser opp, men vi skal legge tak, å det klarer jeg ikke alene Men men.. hva gjør man ikke for å få feire jul hjemme
Reflexia Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 da hadde jeg satt tanta i sving jeg!!! hehe hu kan jo ikke bare gå rundt å slappe av når ting skal gjøres i huset!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 hehe ja kanskje det.. Lurte på om jeg skulle få henne til å passe barna hvertfall så jeg fikk gjort noe i går vasket vi i gangene, og da hadde jeg mine to små troll med hver sin lille klut krypende etter meg på gulvet mens de gjorde samme vaskebevegelsene som meg De er jammen søte da selv om de er litt i veien når det skal vaskes hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå