Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er det rart jeg får lyst å navngi notoriske trygdesnyltere? Dette er skattepengene våre, altså! Grrrr... (var noen her for en tid siden som nevnte noe av det samme ang spillene) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=191356
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 "- Min klient har erkjent alt. Hun er oppriktig lei seg og angrer, sier forsvarer Rune Selbo." selvfølgelig angrer hun på at hun ble tatt... hadde hun ikke det hadde hun jo bare fortsatt uten et snev av samvittighet.... at det går an....
Inga Bling Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Den saken der er gammel. Det er rettsaken som går nå.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 allikevel, da.... Det kommer til å skje igjen. Sikkert noen her inne som snylter. men ser litt annerledes på det.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Når jeg gikk gravid med tulla hadde vi det skikkelig stramt økonomisk. Jeg var ferdig med lang studietid 2 mnd før fødsel (var ikke akkurat planlagt) , og kunne derfor ikke få meg jobb før ettet permisjon. Lånekassa var "ferdig" med meg og utbetalte ikke noe i permisjonstiden. Siden jeg ikke hadde begynt å jobbe enda, hadde ikke trygdekontoret heller noe å gi oss. Resultatet ble en utrolig stram økonomi, samt at vi bodde i en pitteliten sokkelleilighet som vi leide hvor det var mugg på badet... Da hørte jeg om en veninne av en venninne som registrete seg som alenemor, selv om hun bodde sammen med BF i en stor enebolig. Hu fikk vel ca 10000 ekstra utbetalt. Da ble jeg så syyykt irritert, tenk at mine skattepenger (og deres) går til sånne folk?? Kunne aldri ramla meg inn å gjøre d! Hva skulle ho med de pengene?? De hadde det jo helt ok økonomisk fra før! da bare kjente jeg at det kokte!! Neste gang jeg hører om noe sånt melder jeg ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå