Gå til innhold

TIL DERE SOM VENTER JENTE! HVA ER HJERTELYDEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PÅ MIN JENTE HAR DEN IKKE VÆRT OVER 145 NÅR JEG HAR MÅLT HOS LEGE ELLER JORDMOR...

DEN HAR VÆRT NEDE I 125 TIL OG MED... HAR HØRT AT DI MED JENTE HAR HØYERE HJERTELYD, MEN TROR EGENTLIG IKKE NOE PÅ DET... MEN VIL HØRE MED DERE?

Videoannonse
Annonse
Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Hjertelyden til jenta mi har liggi på 150 hele veien.. Var på 156 nå sist, det er visst helt perfekt har jeg fått høre :)

Skrevet

Hjertelyden har stort sett vært på 140-145 hver gang. På kontroll på tirsdag var den 135. Vært på 3 ul som sier jente.. så vi får se da.

Skrevet

Her har den vært oppe 150 men gått nedover og var igår 125 og da var jeg 38+5.

Skrevet

Det kommer jo helt an på aktivitetsnivået når de måler da. Min har variert fra over 150 og ned til 128 som den var nå på mandag. Da lå hun anatagelig å sov for det var null aktivitet i magen og det pleier det være på den tiden.

Skrevet

Mellom 155-165

Skikkelig sportyspicebaby :-)

Skrevet

Den har ligget på 140-150 hver gang...! Vært på 3 Ul og de har sagt det er jente alle gangene, men man vet jo aldri :) De sier jeg har typisk jentemage også :)

Skrevet

Konklusjon......ingen fasit når det gjelder dette.....hehe.....

Skrevet

Min har ligget på 140 og 3 ultralyder sier jente...

Så det hjertegreine virker ikke.hehe

Skrevet

Her har den ligget mellom 132 og 145. Men er det egentlig ikke bare en myte? Evt at det er helt på slutten av svangerskapet det gjelder? Tror gutten vår lå på omtrent det samme.

Tror det har mer med aktivitetsnivået når målingen blir gjort jeg, hvis babyen sover under kontrollen vil vel hjertelyden være lavere enn hvis babyen er aktiv og sparker?

Skrevet

2 UL viser jente, men vi får nå se.... Uansett, hjertelyden har variert fra 135 til 152, men ligget oftest rundt 145.

Skrevet

Hjertelyden på jenta mi har vært 130-135 på hver kontroll, det var akkuratt det samme når jeg fikk gutt.

Skrevet

Den har ligget på 140-145 hver gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...